anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce ați înjumătățit netul national?

mihai0213
Începător

De ce ați înjumătățit netul national?

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu știu exact la ce te referi, doar te poți afla în următoarea situație:

Ai avut ceva promoțional o anumită perioadă de timp, după care promoția s-a încheiat și ai rămas cu alte resurse.

Uită-te pe contract și vezi detaliile!

Ca să vezi anexa la contract, intră în My Orange de pe laptop/pc și apoi la sumar-cont- documentele mele.

Ai aici detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/date-contract-orange-%C3%AEncheiat-online/m-p/19858

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@mihai0213: Ca să primești un răspuns clar e nevoie de câteva detalii: Ai abonament sau prepay? De când ai constatat problema sesizată? 

Am abonament Fun 10, darr am prins promoția de 5€. Până luna trecută am avut 60GB internet nat, de luna aceasta doar 30GB

 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Exact despre asta ți-am spus și eu. Ai avut ceva promoțional.  Verifică în contract, iar dacă e ceva diferit, le faci sesizare.

@mihai0213: Înțeleg că oferta aferentă ”Fun10” cu 5euro a expirat. De aceea este în continuare doar 30GB. Dar mai exact cu siguranță găsești această referință în textul contractului. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu știu exact la ce te referi, doar te poți afla în următoarea situație:

Ai avut ceva promoțional o anumită perioadă de timp, după care promoția s-a încheiat și ai rămas cu alte resurse.

Uită-te pe contract și vezi detaliile!

Ca să vezi anexa la contract, intră în My Orange de pe laptop/pc și apoi la sumar-cont- documentele mele.

Ai aici detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/date-contract-orange-%C3%AEncheiat-online/m-p/19858

Succes!

DanielaH
Moderator

Mihai, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii.