- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2023 03:30 PM - editat ultima oară la 09-05-2023 08:47 AM de DanielaH
De ce ați înjumătățit netul national?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2023 04:06 PM
Salutare!
Nu știu exact la ce te referi, doar te poți afla în următoarea situație:
Ai avut ceva promoțional o anumită perioadă de timp, după care promoția s-a încheiat și ai rămas cu alte resurse.
Uită-te pe contract și vezi detaliile!
Ca să vezi anexa la contract, intră în My Orange de pe laptop/pc și apoi la sumar-cont- documentele mele.
Ai aici detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/date-contract-orange-%C3%AEncheiat-online/m-p/19858
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2023 03:45 PM
@mihai0213: Ca să primești un răspuns clar e nevoie de câteva detalii: Ai abonament sau prepay? De când ai constatat problema sesizată?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2023 09:21 AM
Am abonament Fun 10, darr am prins promoția de 5€. Până luna trecută am avut 60GB internet nat, de luna aceasta doar 30GB
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2023 09:26 AM
Exact despre asta ți-am spus și eu. Ai avut ceva promoțional. Verifică în contract, iar dacă e ceva diferit, le faci sesizare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2023 10:50 AM
@mihai0213: Înțeleg că oferta aferentă ”Fun10” cu 5euro a expirat. De aceea este în continuare doar 30GB. Dar mai exact cu siguranță găsești această referință în textul contractului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2023 04:06 PM
Salutare!
Nu știu exact la ce te referi, doar te poți afla în următoarea situație:
Ai avut ceva promoțional o anumită perioadă de timp, după care promoția s-a încheiat și ai rămas cu alte resurse.
Uită-te pe contract și vezi detaliile!
Ca să vezi anexa la contract, intră în My Orange de pe laptop/pc și apoi la sumar-cont- documentele mele.
Ai aici detalii: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/date-contract-orange-%C3%AEncheiat-online/m-p/19858
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2023 08:48 AM
Mihai, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii.