la 13-06-2023 10:11 PM - editat ultima oară la 14-06-2023 08:56 AM de DanielaH
totuși am cartela de câțiva ani și încă o reîncarc
la 13-06-2023 11:49 PM
@Co1: Bun venit în Comunitate. Ne poți oferi mai multe detalii despre problema ta? Este vorba despre internetul mobil pe un telefon cu număr prepay sau un abonament de internet cu router 4G? În ce localitate?
la 14-06-2023 05:32 AM
Salutare!
O reîncarci lunar sau ocazional? Pentru că mai trebuie ocazional făcută o resetare de cont de la ei. Adică trebuie să-i suni și să le ceri să îți reseteze contul său să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
De asemenea, pot exista și alte cauze pentru care nu îți funcționează:
- acoperire deficitară în zona ta și poți vedea dacă prin alte părți se comportă altfel;
- probleme cu telefonul/ routerul folosit;
- eventuale probleme cu sim-ul și ar trebui schimbat, etc.
Vezi pe rând ce poți face! Eventual introdu sim-ul și în alt telefon și vezi cum se comportă.
Succes!
la 14-06-2023 06:04 AM
Pentru că așa a ajuns cea mai bună rețea. Second-hand.
14-06-2023 06:06 AM - editat 14-06-2023 06:08 AM
La mine merge bine, cu excepție noaptea, mai ales în casa din rural, unde rămâne pe B 20. Sigur, îți poți face treaba, dar nu mă bazez pe net mobil, ci pe wifi. Oricum, concurența este ziua, cam cum este Orange noaptea, deci se poate și mai ,,bine". Mă refer aici la Digi, că ceilalți nici nu mai contează.
la 14-06-2023 08:58 AM
@Co1, te așteptăm să revii cu mai multe informații. Este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? În ce localitate ești?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor