la 21-05-2023 10:42 PM
Bună, dacă traficul de date ( internet, etc) este furnizat sub cerinte, atunci de ce nu, și costul abonamentului nu este diminuat proporțional? Și de ce pe conexiunea de voce este "semnal" dar din același loc ( in interiorul orașului) nu am internet? .... IN CONDITIILE CARE ARATA 4G+ CU 2-3 LINII NIVEL CONEXIUNE? ( am incercat toate variantele cunoscute, setat/schimbat operatorul Orange pe 2G/3G/4G/5G ! restart; discutat telefonic cu operator.
Chestia este ca, aproximativ de când au achiziționat parțial Telekom au început problemele!
Deci, o soluție bună, ar fi returnarea contravalorii abonamentului pentru perioadele de nefuncționare conforme?
la 21-05-2023 11:33 PM
Ritcon, bun venit in Comunitate!!!
Ce tip de abonament ai? Problema se intampla doar indoor sau si outdoor? Poti sa pui un printscreen cu o testare de viteza?
la 22-05-2023 12:17 AM
Problema este la orice interior, să nu aud de wi-fii(e alt abonament pentru alte cerințe) detin abonament Smart 15( pe alte rețele la mai puțin am semnal super ok!!). Anexez testul
la 22-05-2023 03:00 AM
Sa inteleg ca in exterior e ok semnalul? In ce oras ai aceasta problema?
la 22-05-2023 05:22 AM
Salutare!
Ar fi o soluție și ceea ce spui tu, dar mă îndoiesc de faptul că ar fi de acord. Ai încercat și cu alte modele de telefoane și este la fel? Mă gândesc să nu ai un telefon mai sensibil la semnal și bineînțeles că la interior e semnalul mai slab decât afară.
la 22-05-2023 05:59 PM
Salut,
Problema se manifesta la interiorul cladirilor, sau si afara?
Nu stiu daca se poate diminua costul abonamentului pentru viteza de net redusa (in anumite locuri). Daca nu ai cumva mentionat pe undeva ca ar trebui sa ai viteza peste X kb/s, nu cred ca poti sa ceri "despagubiri". Conform ANCOM, din cate stiu, operatorii sunt obligati la 1Mb/s download. Avand in vedere screenshot-urile oferite, as zice ca serviciul functioneaza in parametri.
22-05-2023 08:52 PM - editat 22-05-2023 10:46 PM
Salutare! Parametrii insuficienți ai rețelei sunt denumiți ca fiind valori ale internetului de sub 1,0 Mbs (dl/up). In cazul tău, cel mai probabil ești conectat la o antenă 4G în banda B20 (800 MHz) și care nu mai face față la afluxul suplimentar de clienți veniți de la Telekom România Comunications. Soluția pentru locuitorii din zona ta ar fi instalarea/activarea unei frecvențe noi în banda B3 (1800 MHz) pentru a crește capacitatea rețelei. Depuneți o sesizare colectivă pentru a vă suplimenta antenele 4G.
la 14-06-2023 06:08 AM
Pentru că Orange folosește ruginitura Telekom (așa se aude).
la 14-06-2023 06:16 AM
Nu folosește la antene sârme din alea, ci fibră sau MW, doar că au preluat mulți clienți și s-a aglomerat rețeaua, dar ei nu au suplimentat capacitățile și din cauza asta trebuie să adauge urgent B 3 (1800 Mhz), cum zicea și Răzvan, pe unde au doar B 20 sau chiar B 7 (2600 Mhz), unde este trafic mai mult sau chiar pe amândouă. Doar că lucrurile se mișcă în reluare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor