la 19-12-2022 06:24 PM
Am reincarcat telefonul cu o optinune prepay de 6E acum 4 zile, dar datele mobile nu functioneaza deloc.
19-12-2022 06:35 PM - editat 19-12-2022 06:36 PM
Buna Carina,
Doar datele mobile nu-ti functioneaza? Apel si SMS sunt ok? Cu semnalul cum stai in zona aia? In browser, daca accesezi www.google.com ce mesaj primesti? Poti sa pui o captura de ecran?
la 19-12-2022 06:40 PM
Salutare!
Ai încărcat cu opțiune sau cu credit. Că dacă nu s-a activat opțiunea, creditul s-a consumat cel mai probabil în cele câteva zile.
la 19-12-2022 07:05 PM
Salutare, @carina66
Incarcarea a fost cu credit sau cu minute+net?
Daca a fost activata optiunea cu minute+net, verifica sa ai activate datele mobile de pe telefon si sa te asiguri ca ai semnal. Ai aici un exemplu de activare a datelor mobile pe un dispozitiv Samsung: https://www.orange.ro/help/care-sunt-setrile-de-internet-i-cum-se-activeaz-datele-mobile-pentru-tele...
Asteptam vesti.
la 20-12-2022 10:00 AM
@carina66, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor