anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile inchise automat

Castor
Junior
Pe 28.06.2022 datele mobile au devenit inactive si in ciuda nenumaratelor manevre nu am reusit sa le activez (decat doar rar si pentru cateva secunde). Am schimbat cartela SIM la un Centru Orange, dar problema a persistat. Am schimbat cu o cartela de la un alt operator si am reusit sa restaurez starea datelor mobile. Va rog sugestii despre cauza acestei defectiuni!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu cred că e vreun bug și până nu dai resetare, nu ai ce să-i faci. Încearcă și cu sim-ul in alt telefon și vezi ce face.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Razvan
#StarMember
Salutare! In zonă ai inintampinat această problema? , că ei au avut probleme in anumite orase din țară. Ești pe ORO sau OROC (fostul telekom)?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Ai verificat și cu un alt telefon/dispozitiv, ca să vezi exact dacă nu sunt probleme cu rețeaua în zona/zonele tale de interes? Nu de alta, dar așa cum spunea și Razvan, au avut loc destule incidente în ultima vreme, inclusiv eu am stat ieri aproape 3 ore fără semnal, într-o zonă rurală.

Castor
Junior
Multumesc frumos pentru raspunsurile prompte si pentru amabilitate! Am testat si cu o cartela de Orange si cu una de Telekom. Am schimbat trei zone ale orasului (Constanta) cu acelasi rezultat. Am schimbat si cartela Orange cu alta noua, dar dupa circa 10 secunde de functionare, datele mobile s-au dezctivat din nou. Acum, telefonul functioneaza cu o cartela de la alt operator, dar as vrea sa aflu ce s-a intamplat (sau se intampla in continuare). A umblat Oranage la frecvente pe 28.06 in jurul orei 22:00 in ocatia Constanta? Dar, atunci, nu ar fi trebuit sa obtin semnal pe 3G sau 2G? Am un telefon Xiaomi Redmi K40 Gaming cu MIUI Global.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Descarcă aplicația cellmaper și acolo vezi frecvențele pe care le ai in zona ta. Dar să ai datele mobile deschise. Ai aplicația aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=cellmapper.net.cellmapper Dar să activezi locația. Uite la mine cum este într-o zonă rurală( in atașament). Am banda 20+banda 3.

Castor
Junior
Sunt inca traumatizat de la ceea ce am patit 🙂 si de aceea nu vreau sa mai umblu la datele mobile. Dar din experienta dvs puteti sa-mi spuneti, macar in terorie, ceea ce s-a intamplat? Sau care sunt ipotezele? Multumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă cam îndoiesc să fi umblat Orange la frecvențe peste noapte. Posibil să nu mai vadă telefonul anumite frecvente. Chiar nu știu ce să zic, pentru că având mai multe frecvente, trebuia să se cupleze la unele. Detalii despre telefon ai aici: https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/xiaomi_redmi_k40_pro-ampp-10727.php Poți merge cu el la un service Orange sau de unde l-ai luat și să le spui problema. Încearcă și o resetare a parametrilor rețelei din: setari- conectare și partajare- resetați rețelele wifi, mobile ..așa cum ai in pozele atașate. Întâmplător, am și eu telefoane Xiaomi. Sper să reușești cu resetarea sau dă-i și una totală după ce salvezi datele. I-am dat și eu zile trecute una. Baftă!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Al meu, zilele trecute, nu se mai conecta pe wifi. I- am dat resetare generala și e strong acum.

Castor
Junior
Am fost la Orange, dar consilierii de acolo nu au stiut ce sa-mi spuna. De la un service, dar nu Orange, mi s-a spus ca s-ar putea sa fie modemul telefonului. Totusi el functioneaza in continuare. Telefonul este in garantie si nu prea vreau sa-l trimit in service, iar centrele de reparatii mobile se cam feresc de Xiaomi. Cel putin de modelul pe care il am eu. Nu pot sa-mi explic de ce respinge reteaua Orange, dar accepta alta retea.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Încearcă resetarea parametrilor de rețea, așa cum ți-am spus, dacă nu resetare generală. Ți-am spus, al meu ( mi 11 lite 5g) nu se mai conecta la wifi. Și acum rupe!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poți suna și la suportul Xiaomi de luni încolo, la numărul : 0 800 885 835. Dar sigur o să-ți spună tot despre resetările despre care ți-am spus și eu. Și mai mult ca sigur are ceva ,,zăpăceala", care se remediază prin resetare!

Castor
Junior
Multumesc frumos pentru sfaturi si pentru timpul dedicat acestei probleme! Daca voi gasi in final solutia la problema mea o voi publica pe acest forum.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu zic să încerci cu resetarea parametrilor de rețea și poate vrea. Durează câteva secunde și nu te costă nimic. Repet: setari-conectare și partajare- resetare rețele wifi, mobile, etc. O să-ți reseteze parolele la wifi doar. Cu mare drag!

Razvan
#StarMember
Posibil să fie probleme cu reteaua ORO, pe 28 iunie le-au picat serviciile in cateva locații din țară.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă îndoiesc să fie în mai multe zone ale orașului Constanța aceleași probleme și mai multe zile! Și la mine au fost ceva probleme zilele trecute, dar picase curentul și au picat și antenele, evident.