la 26-06-2023 07:26 PM - editat ultima oară la 27-06-2023 09:15 AM de DanielaH
Am uitat sa platesc abonamentul cu internet si mi-a fost oprit, astazi am fost sa il platesc(in urma cu 3 ore) si nici acum nu a fost pornit.
la 26-06-2023 07:43 PM
Salutare !
Din păcate, dacă nu ai făcut plata din My Orange sau la un magazin Orange, va mai dura și trebuie să faci cumva dovada plății ca să grăbești pornirea serviciilor!
Dacă ai servicii Orange, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...
Baftă!
la 26-06-2023 07:46 PM
Am facut plata intr-un magazin Orange
la 26-06-2023 07:53 PM
Dacă nu este Orange Shop, s-ar putea să mai dureze un pic. Poți să suni la 0374300300 și apoi 1-3-2, pentru asistență.
la 26-06-2023 07:44 PM
Salut,
Reactivarea nu se face instant. Pentru a preveni astfel de probleme pe viitor, recomand plata facturii cat mai aproape de data emiterii ei, si cat mai departe de scadenta. Daca data emiterii nu e ok, se poate modifica cu un apel la 300, astfel incat sa nu mai ramana neplatita.
Pentru reactivarea serviciilor ai urmatoarele optiuni:
la 26-06-2023 07:44 PM
George, bun venit in Comunitate!!!
Cum ai efectuat plata?
la 28-06-2023 11:58 AM
George, s-au reactivat serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor