anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am o cartelă prepay si nu merge internetul

Andrei244
Începător

Salutare! Am o cartelă de vreo cinci ani și nu vrea să meargă deloc internetul, deși n am nici limită, nici nimica la telefon.

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Andrei, bun venit in Comunitate!!!

Daca vrei un sfat care sa te ajute, trebuie sa dai detalii. De când e situația asta, în ce zona te afli, ești în alta parte decât de obicei, apeluri primești/dai? Ai încărcat cartela, semnal ai sau apare "doar apeluri de urgență"? 

Ai incercat o restartare a telefonului? 

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Resetarea telefonului, mod avion ( on/ off), resetarea parametrilor de rețea le-ai încercat? Dacă nu funcționează, atunci le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și alegi transfer operator, unde detaliezi problema.

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare,
Poți să verifici următoarele aspecte legate de conexiunea la internet mobil:

1. Confirmă că ai resurse de date mobile în cont (o opțiune ce include resurse de date mobile).

2. Observă dacă pe ecran apare vreun simbol de rețea (E / H+ / 4G / 5G) care indică tipul conexiunii mobile.


3. Asigură-te că datele mobile sunt activate din setările telefonului.


4. Testeaza cartela SIM într-un alt dispozitiv pentru a exclude o posibilă defecțiune a telefonului.

Dacă pașii de mai sus nu au rezolvat problema și în zona ta nu au fost semnalate defecțiuni ale rețelei mobile, ar trebui să contactezi Serviciul Clienți Orange pentru o verificare detaliată a situației.În urma verificărilor, este posibil să ți se recomande înlocuirea cartelei SIM.

DanielaH
Moderator

@Andrei244, s-a rezolvat situația cu Internetul? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?