la 18-10-2025 11:58 PM - editat ultima oară la 19-10-2025 02:19 AM de delfinas
Salutare! Am o cartelă de vreo cinci ani și nu vrea să meargă deloc internetul, deși n am nici limită, nici nimica la telefon.
19-10-2025 02:15 AM - editat 19-10-2025 02:16 AM
Andrei, bun venit in Comunitate!!!
Daca vrei un sfat care sa te ajute, trebuie sa dai detalii. De când e situația asta, în ce zona te afli, ești în alta parte decât de obicei, apeluri primești/dai? Ai încărcat cartela, semnal ai sau apare "doar apeluri de urgență"?
Ai incercat o restartare a telefonului?
la 19-10-2025 03:53 AM
Salutare!
Resetarea telefonului, mod avion ( on/ off), resetarea parametrilor de rețea le-ai încercat? Dacă nu funcționează, atunci le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și alegi transfer operator, unde detaliezi problema.
Baftă!
19-10-2025 08:33 AM - editat 19-10-2025 08:44 AM
Salutare,
Poți să verifici următoarele aspecte legate de conexiunea la internet mobil:
1. Confirmă că ai resurse de date mobile în cont (o opțiune ce include resurse de date mobile).
2. Observă dacă pe ecran apare vreun simbol de rețea (E / H+ / 4G / 5G) care indică tipul conexiunii mobile.
3. Asigură-te că datele mobile sunt activate din setările telefonului.
4. Testeaza cartela SIM într-un alt dispozitiv pentru a exclude o posibilă defecțiune a telefonului.
Dacă pașii de mai sus nu au rezolvat problema și în zona ta nu au fost semnalate defecțiuni ale rețelei mobile, ar trebui să contactezi Serviciul Clienți Orange pentru o verificare detaliată a situației.În urma verificărilor, este posibil să ți se recomande înlocuirea cartelei SIM.
la 20-10-2025 10:49 AM
@Andrei244, s-a rezolvat situația cu Internetul? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor