la 22-01-2024 12:07 PM - editat ultima oară la 23-01-2024 11:47 AM de DanielaH
Buna ziua,
As vrea sa stiu daca a mai patit cineva chestia asta.
De 7 zile sunt fara servicii fixe disponibile pentru ca un cetatean binevoitor a tras de firele din cutia orange astfel rupand fibra optica ce ajungea si in apartamentul meu.
Am sunat la Orange de nenumarate ori... Acestia au trimis pana acum cred ca de 4 ori un tehnician care constata acelas lucru: ca fibra optica este rupta si trebuie sa trimita pe cineva sa o sudeze.
Dupa constatare sunt reprogramat cu acelas tehnician care a inceput sa anuleze programarile, deci sunt intr-o bucla fara sfarsit in care departamentul tehnic de la Orange nu trimite pe cine trebuie sa rezolve problema.
Ce este de facut in aceasta situatie? Cred ca singura optiune e sa reziliez contractul si sa merg la concurenta.....
Multumesc,
Mihai
22-01-2024 04:34 PM - editat 22-01-2024 04:39 PM
Corect dar 7 zile este mult plus că venea un tehnician care constată și pleca.
Ce tehnician vine și nu știe să sudeze fibra ruptă (conector,clește).
Poate că am pus username "Dorel" dar nici chiar așa sa vii să constați și să pleci de 4 ori.
la 23-01-2024 09:30 AM
Acest lucru se intampla in Sector 1 Bucuresti, si ce sa vezi ultima programare de ieri a fost anulata si pana la aceasta ora nu am fost reprogramat, deci sa inteleg ca nu va fi rezolvata niciodata problema.... Iti da senzatia ca nu te vrea ca si client....
la 23-01-2024 11:26 AM
S-a rezolvat intr-un final....
la 23-01-2024 11:33 AM
Super! Ne spui si noua cum s-a rezolvat, ce a ajutat la rezolvarea problemei?
la 23-01-2024 11:33 AM
Mă bucur că sa rezolvat.
Pentru București timpul de rezolvare a fost cam mare sper sa ceri și despăgubiri pentru zilele in care nu ai avut acces la servicii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor