la 21-08-2025 04:04 PM - editat ultima oară la 01-09-2025 09:22 AM de DanielaH
Bună, mai are cineva probleme cu internetul fix in Iași? Am primit un mesaj dimineață cum că serviciile fixe sunt afectate de avarii tehnice în zona mea și ca termenul estimativ de rezolvare e azi 21 august, 06:44. E după-amiază totuși.
22-08-2025 08:44 AM - editat 22-08-2025 08:48 AM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată.
@RoxanaR9, @doruT98, @Crisstine12, este în regulă și la voi?
la 21-08-2025 04:11 PM
Salut, Roxana! Bun venit în Comunitate!
Există, într-adevăr, în acest moment un incident care afectează serviciile fixe pentru utilizatorii din Iași. Colegii noștri lucrează la remedierea situației. Speram să se rezolve cât mai repede.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 21-08-2025 04:16 PM
Merci și eu pt update.
la 22-08-2025 07:40 AM
Aceeași situație în continuare, 32h și încă nu merge internetul. Avem ceva vești? Știți unde este problema? Aveți vreo estimare actualizata pentru când se va rezolva?
22-08-2025 08:44 AM - editat 22-08-2025 08:48 AM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată.
@RoxanaR9, @doruT98, @Crisstine12, este în regulă și la voi?
la 22-08-2025 08:02 AM
Bună dimineața!
De ieri pra 15 nu mai am internet acasa. Becul LOS de la routerul orange e rosu si se aprinde intermitent. Am pus o sesizare in MyOrange si mi-au răspuns ca ar fi o problema la infrastructura cunoscuta.
Mai este cineva care experimentează probleme? Știm cind se vor rezolva?
Multumesc!
la 22-08-2025 08:56 AM
Aceeași situație și la mine, led LOS roșu în continuare
la 22-08-2025 08:57 AM
Poți încerca un restart la echipamente?
la 22-08-2025 09:00 AM
Bună dimineața!
Am încercat restart la echipament.
Problema inca se menține.
la 22-08-2025 09:23 AM
Am incercat de mai multe ori , problema persistă
la 22-08-2025 09:38 AM
Îmi pare rău :((
Mulțumim mult pentru feedback. Vom verifica din nou cu colegii.
la 22-08-2025 03:42 PM
Buna ziua, nici mie nu imi merge internetul sau TV-ul. Apare LOS de miercuri noapte pana astazi. Sper sa rezolvati🙏🙏
22-08-2025 03:48 PM - editat 22-08-2025 03:48 PM
Dacă situația persistă, puteți verifica statusul sau puteți face o sesizare prin My Orange, secțiunea de diagnooză "Semnalează o problemă tehnică" - aici toate detaliile
la 22-08-2025 04:55 PM
Am avut și eu probleme de miercuri noapte, acum se pare că s-a rezolvat
la 22-08-2025 04:58 PM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor