la 22-08-2025 01:03 PM
Buna,
Am trimis solicitare la serviciul.clienti@orange.ro pentru extindere retea fibra optica. In zona noastra exista infrastructura la 20-50M distanta ( in spatele casei mele). Suntem 8 noi locuinte care dorim sa incheiem contractul cu Orange pentru fibra internet si TV. Din pacate nu am primit niciun raspuns, au trecut 5 zile. Am transmis toate datele celor care sunt interesati sa faca un abonament. Am sunat si la 300 dar nu ma transfera la departamentul tehnic sa pot primi o confirmare. Ce ar trebui sa fac?
la 22-08-2025 01:28 PM
Salut, David, bun venit în Comunitate!
Dacă ai trimis deja o solicitare a noi, înseamnă că ea este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic spre verificare și analiză. Recomandarea noastră este să aștepți răspunsul lor legat de soluționarea situației.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor