la 18-03-2025 06:26 PM - editat ultima oară la 19-03-2025 08:33 AM de DanielaH
Salut, astăzi am fost sunat pentru a rezilia serviciul internet 4 g cu router, mi s-a spus ca va veni curierul și îl va ridica dar trebui sa plătesc o taxa de reziliere de 400 lei deși sunt în perioada de 14 zile de când am făcut contractul. Cartela routerului a fost defecta din fabrica, nu l-am folosit deloc, întrebarea mea este normal sa ceara taxa reziliere dacă sunt în acea perioada de proba și dacă se poate plăti online taxa sau doar în magazin?
la 23-03-2025 01:13 PM
Salut , am fost ieri și am plătit suma de 400 lei taxa de reziliere asa cum am vorbit cu doamna de la departamentul rezilieri pentru a se închide pe data de 11 luna viitoare ,acum am verificat și I mi apar bani în cont la facturi cu -400 întrebarea mea dacă știe cineva când se va închide abonamentul oare se va emite doar acea factura de 400 lei reprezentant taxa de reziliere sau m ai trebui sa adaug bani și pentru o factura normala peste acea ?
la 23-03-2025 01:49 PM
Salutare!
Momentan suma este doar avans, nu reprezintă rezilierea.
Dacă ai depus reziliere și abonamentul se închide luna viitoare, atunci se va emite factura cu penalizările de plată și se va scădea cu aceasta suma plătită în avans.
la 23-03-2025 02:20 PM
Da , este programata data de 11 .04 sa fie închis abonamentul și de acea ma întrebam orare dacă se va m ai emite încă o factura pe lângă acea taxa de reziliere pe care a zis ca o va retrage la închiderea abonamentului
la 23-03-2025 02:40 PM
Da, va mai fi o factură, în special pentru consumul pe care-l vei avea pana atunci, dacă va fi consum de tarifat.
la 23-03-2025 02:41 PM
Salutare!
Acea sumă este în avans pentru că nu ți s-a luat din ea. După acea dată, vei primi alta, în care ți se vor clarifica toate lucrurile.
Baftă!
la 23-03-2025 02:42 PM
De acea intreb gen doamna de la rezilieri a zis sa plătesc într-un magazin orange suma de 395 pana pe 11 când se închide eu am plătit 400 și ma gândeam sa nu se m ai emită o factura normala pe lângă acea de reziliere și sa nu fie suficienți bani pentru ambele facturi
la 23-03-2025 03:37 PM
Dacă ai plătit, așteaptă data respectivă și vezi ce și cum.
Sper să ți se returneze măcar parțial sau chiar total!
Baftă!
la 23-03-2025 04:31 PM
Nu este nici o problema daca nu sunt suficienti bani.
Factura o vei primi ca și până acum pe mail (sau cum ai optat) și vei avea posibilitatea să o plătești.
Daca va fi pe minus atunci poți cere returnarea banilor.
Te așteptăm cu vesti bune!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor