anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere Contract internet fix

portocaliucluj
Începător

Salut, 

Incerc sa reziliez un abonament de internet fix prin cartela, era singura optiune la orange atunci si de un an de zile ma chinui cu el, este cel mai prost internet pe care il puteti folosi, trecand peste asta, m-am mutat asa ca nu mai vreau sa il iau cu mine.

Dupa ce am facut mai multe cereri de reziliere prin robotul de la chat care nu au aparut nicaieri si nici azi nu m-a contactat orange pentru ele, am tot sunat la orange si intr-un final am reusit sa fac o cerere de reziliere prin telefon la 300. Mi s-a spus ca trebuie sa platesc o taxa de reziliere de 212 lei pentru perioada de timp ramasa in contract si abonamentul se v-a inchide singur in data de 19.01. 

Am facut exact cum mi s-a cerut, in 10.01 am mers sa achitat intr-un magazin orange ultima factura + taxa de reziliere, dar agentul de orange mi-a spus ca la ei nu exista taxa de reziliere. Dupa ce i-am explicat ca cei de la rezilieri mi-au cerut sa platesc perioada ramasa din contract am achitat suma de 220 lei (ca sa fiu sigur ca nu mai apare ceva extra taxa specifica orange) si ultima factura, deci eram cu toate datoriile catre orange achitate si cu cererea de reziliere facuta, urmand ca contractul sa se inchida in 19.01.

Dupa ce am plecat de la magazinul orange am mai sunat o data la 300 ca sa confirm achitarea taxei de reziliere si sa ma asigur ca in 19.01 e reziliat contractul si ca nu mai trebuie sa fac nimic altceva. Asta mi s-a si confirmat ca este totul in regula si nu mai trebuie sa fac nimic, ca abonamentul se inchide singur in 19. Am verificat si pe contul my orange si aveam in sold -220 lei, deci aparea si suma achitata la magazin, am dovada si chitantele. 

Evident ca nu mi-am mai facut nici o problema dupa asta si a trecut ziua de 19.01, au mai tercut cateva zile si azi in 26.01 mi-am amintit de contract si am vrut sa verific daca a fost reziliat. Supriza, in loc sa gasesc pe cont un abonament inactiv am mai gasit pe cont inca o factura noua din data de 20.01 si din suma de -220 acum am -162. 

??????

Dupa cereri, telefoane, taxe platitie, si tot procesul ma terezesc cu contract nereziliat, bani luati din cont pentru inca o luna (sa nu mai zic ca nu folosesc deja abonamentul de 2 luni, routerul acela e in cutie de 2 luni).

Spuneti-mi va rog ce ar trebui sa fac, cred ca singura solutie sa scap de contractul asta este prin ANPC direct. Altfel nu ajungi nicaieri cu ei.

Una ti se spune, alta se intampla.

Este totul in regula, in 19.01 se face rezilierea de contract automat mi-au zis. Azi in 26.01 am factura noua de platit. :)))))

Am intrat in magazinul orange anul trecut, mi-a zis baiatu, abonament de net prin cartela 5 euro, azi 60 de lei. E ok, macar de ar functiona, adica nu ma deranjeaza ca am fost mintit pe fata, dar macar de mergeau serviciile, dar un internet mai slab decat cel prin cartela fixa nu am folosit niciodata in viata mea, 4G pe telefon este lux in comparatie, foloseam de multe ori hotspot de pe telefon decat sa ma conectez la wi fi. Cea mai proasta decizie, nu recomand si nu o sa mai revin niciodata la orange cu vreun abonament. 

E amuzant ca pe pagina principala Orange din cont au un titlu "Surprize in reprize" eu zic ca ii reprezinta perfect. Prima supriza e ca platesti mai mult decat ti se spune la semnarea contractului, a doua supriza e ca primesti mai putin decat ti se spune, si ultima supriza e ca nu mai poti sa scapi de ei. 

Pareri? Ce e de facut?

Mersi!

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine era să le scrii din secțiunea Contact, pentru a avea imediat pe email in număr de înregistrare, pentru că telefonic sau pe chat, nu prea ai nicio dovadă.

Te sfătuiesc să scrii cam tot ceea ce ai scris aici către ei, dar aici ( mai jos, unde scrie, Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Sper să se rezolve cât mai repede și sincer, chiar  îmi pare rău că încă mai aud de astfel de tergiversări inutile și de o astfel de situație de toată jena.

Succes! 

FLo1
#StarMember

Indiferent de modalitatea prin care soliciți că dorești rezilierea unui contract, solicitarea ta trebuie să fie înregistrată astfel având și confirmarea: pe email sau SMS. Apoi, te poți asigura înainte de scadență că abonamentul nu mai este activ, verificând în MyOrange: acesta nu mai este accesibil sau chiar "dispare". 

Anonim
Neaplicabil

Buna 

Cea mai sigura modalitate de reziliere este cea scrisă deoarece primești un număr al sesizării pe care îl poți prezenta împreună cu email la ANPC in caz că nu se rezolva favorabil solicitarea.

Eu personal înregistrez și convorbirile telefonice pentru a le putea trimite in caz că nu recunosc ofertele făcute.

Pentru reziliere urmărește indicațiile din link.

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 

Personal nu am avut astfel de probleme cu Orange însă este bine ca întotdeauna să te pregătești pentru ce este mai rău.

Întotdeauna contractele trebuie citite în detaliu deoarece furnizorii pun de obicei lucrurile pozitive în fața ( scris mare ) și lucrurile negative mai spre sfârșit că na poate clientul nu are timp să îl citească sau se plictisește.

Îți doresc o rezolvare rapida a problemei și cred că nu vei mai întâmpină astfel de probleme urmând procedura scrisă de reziliere.

Mult succes!

portocaliucluj
Începător

 

Revin cu un status.

A mai trecut o luna, sunt la a 3-a cerere de reziliere facuta fara nici un rezultat, azi este a 13-a zi de cand am facut cererea de reziliere in magazinul Orange din VIVO Cluj si inca nu am fost contactat de nimeni de la Orange pentru reziliere, desi ei spuneau ca in maxim 10 zile o sa fiu sunat. Completez azi formularul la ANPC si ii rog pe ei sa continuie restul proceslui.

Pe scurt nu va pierdeti timpul cu rezilieri la Orange, lor nu le pasa si continua luna de luna sa iti ia banii pe servicii pe care nu le mai folosesti oricum, eu din decembrie am routerul in cutie si am trecut la un alt operator. Faceti reziliere direct prin ANPC.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Putea fi mai simpla rezilierea prin metodele de contact online sau telefonic.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Metoda scrisă este de preferat deoarece primești și un număr al sesizării pe mail.

Buna, asa am facut, am numere de rezilierele la doua cereri din 3, nu am fost contactat pentru nici una, am facut si cereri de rezilieri online la care nu mi s-a raspuns niciodata. Sunt finctive aceste solutii. Am sa folosesc numarul de la cererile de reziliere pe care l-am primit fizic din magazinul orange si inregistrarea audio cu tot ce mi-a spus domana agent de acolo pentru reclamatie. Cei din magazin te trimit la agentii de la telefon, agentii de la telefon te trimit la magazin, si tot asa nimeni nu face nimic efectiv.

Ca sa faci un abonament la Orange dureaza 1 minut maxim, il poti face online, la telefon sau fizic in magazin, ca sa il inchizi dureaza luni de zile si trebuie sa apelezi la ANPC, pentru ca dintr-o data nici una din variantele anterioare nu mai sunt dinsponibile pentru rezilieri. 

Anonim
Neaplicabil

Ați luat legătura și telefonic la numărul 300?

Da, asa am facut prima cerere, telefonic la 300. Am platit taxa de reziliere care mi s-a comunicat si a doua zi dupa ce trebuia sa fie reziliat contractul mi s-au luat banii in continuare pentru abonament. Dar am scris deja aceste lucruri mai sus.

Ultima cerere pe care o am inregistrata este facuta fizic in magazin, la aceasta am si inregistrarea audio. Este deja a 3-a oara cand incerc sa fac rezilierea, si au trecut aproape 3 luni de cand astept.