la 22-08-2024 04:31 PM
Cum este posibil sa astepti sa fii sunat din centrala pentru programare de mutare de servicii, si operatorul sa nu reusesca sa introduca o adresa corecta si sa nu solutionezi cererea in nici un fel (pe motiv ca adresa ne-eligibila). Asteptand ca un bovin sa fiu sunat, am cedat si am sunat dupa aproximativ 10 zile. Dupa 2 ore de convorbiri am reusit prin insistentele unui operator sa gasim adresa corecta care trebuia introdusa cu "I" si nu cu "i". Bucuros ca pana la urma se rezolva am zis sa astept instalarea la noua adresa. Cand colo surpriza, mi s-a inchis actualul serviciu iar prima programare disponibila ar fi undeva intr-o saptamana. Repet, cum e posibil sa fii atat de batut in cap incat sa inchizi azi serviciile active pe motiv ca le mutam peste 2 saptamani ? Departamentul tehnic o adevarata adunatura de incompeteti. Sunt foarte revoltat pentru cele 10 apeluri efectuate care m-au ajutat sa reusesc sa ma enervez si mai tare si de faptul ca nu exista putina minte cand vine vorba despre modul in care solutionati cererile clientilor Orange (probabil de aici si amenda record primita de la ANPC). Acum platesc factura Orange, pentru un serviciu inchis la adresa actuala si care nu este activat la adresa noua (proceduri de oameni fara pic de minte).
Daca ar fi o nota de oferit catre Orange per total, as spune lejer ca procedurile si persoanele din Tehnic sunt undeva pe la nota 2 (din 10). Oribil serviciul, motivele si scuzele aberante. Amuzant ca am fost si parte din staff-ul Orange si inteleg ca e pur si simplu bataie de joc si neinteres..
la 22-08-2024 08:23 PM
Din păcate comunicarea client-furnizor nu este tocmai cea mai bună și este loc de mai bine.
De exemplu:
Clientul poate fi informat telefonic înainte de a inchide serviciile.
Clientul poate fi sunat pentru confirmarea adresei.
Însă probabil volumul de muncă este prea mare în raport cu numărul operatorilor.
Comunicarea între echipa tehnica de pe teren și cei din birou este deficitara și din păcate clientul are de suferit.
Cu răbdare lucrurile se vor rezolva.
Din greșeli învățăm și ne îmbunătățim.
la 23-08-2024 09:29 AM
@Gabrielm2, îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți oferi un cod de abonat să ne interesăm și noi la colegi?
la 26-08-2024 06:05 PM
@DanielaH nu cred ca mai e nevoie. Sunt o gloată de incompetenți și nesimțiți (în special tehnicul). Aleg să renunț la servicii deoarece nu se respectă nici drepturile clienților și cu atât mai puțin le pasă dacă acțiunile lor ne afectează. E imposibil să nu fii capabil să instalezi un serviciu fix. Clar îmi e ciudă ca am pierdut o luna de zile cu niște incompetenți între telefoane sa ajung sa aleg concurenta. Rușine, și voi care încercați sa acoperiți tot ce fac ei, mai bine găsiți-vă un job mai serios. Ouie Mrange! Ca și așa era la modă cu psd 🤣
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor