la 18-06-2023 07:44 AM - editat ultima oară la 19-06-2023 08:07 AM de DanielaH
Buna dimineața, am o problema la internet de ieri, toate ledurile după router sunt aprinse cum trebuie in schimb îmi apare conectare fără internet. Oare din ce cauza?
18-06-2023 09:15 AM - editat 18-06-2023 09:17 AM
Salut,
verifică parola retelei de wifi. Incearca o conectare si pe alte dispozitive. Se întâmplă la fel?
Verifica daca pe cablu LAN ai internet. Da un restart si eventual un reset la router.
Daca nu se rezolva, da un telefon la 300 din Orange sau 0374 300 300 din orice retea, ramura 1-3-2, si fa o sesizare.
18-06-2023 10:29 AM - editat 18-06-2023 10:29 AM
Bună!
Dai repornire și eventual introduci și o scobitoare în găurica aflată pe partea din spate ( unde este butonul de on/ off, ținând apăsat timp de vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile). După repornire, dacă tot nu vrea, , suni la 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Poți suna și astăzi!
Baftă multă!
la 18-06-2023 12:53 PM
@Ileana3: Bun venit în Comunitate. Doar cu internetul prin wifi ai probleme sau prin LAN nu ai încercat? Dacă la router zick că e ok, problema e la terminal: ai încercat cu un alt telefon/notebook? Dacă persistă problema e la router sau rețea.
la 20-06-2023 10:53 AM
Ileana, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat recomandările primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor