anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pierdere conexiune internet pe camera supraveghere

CristianPM
Junior

Am o camera de supraveghere la tara. A functionat perfect aproape 1 an de zile. Acum o saptamana au fost probleme cu reteaua Orange recunoscute de operatorul Orange cu care am luat legatura. Din pacste situatia nu s-a remediat nici dupa o saptamana. Ce se intampla: dupa deconectare, am facut reporinire. Dupa repornire conexiunea "tine cca 24 ore", dupa care iar se deconecteaza de la reteua Orange. Am incercat si cu resetarea camerei. La fel ! Am luat legatura cu dealer-ul camerei care mi-a spus ca sunt probleme cu reteaua Orange. In seara asta am sunat din nou , evident pe tel mobil care are alt numar, si stiti ce mi-a spus? Ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe camere de supraveghere si pe routere 4g. Pai, eu am cumparat de la Orange un router 4g si in oferta nu scrie ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe router. Nici dealerii de camere 4g nu spun de aceasta problema. Operatorul Orange spune ca ei nu asigura consultanta pentru camere si routere. Stie cineva cum  as putea sa rezolv problema?

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Astăzi mi s-a întrerupt conexiunea și mie, pe fibră optică, la un sistem Hikvision ColorVu. După un restart și-a revenit!

 

CriLauLu
Începător

Pune pe alimentarea camerei si/sau route-ului o priza cu teporizare si programabila (smart/sau nu, recomand "non-smart", deoarece unele modele de SMART dau rateuri daca se"opresete curentul". Cea non-smart ar trebui sa fie pe la 50 lei...

Lectura suplimentara: Iar legat de "vinovati" ... oricine altcineva in afara de Orange, iar in ultima instanta esti tu. "Intreruperile" controlate sunt o modalitate de a face economie de "trafic". Am un F6600R si in fiecare zii "taie conexiunea", care bineteles ca-si revine cand pornesc laptop-ul, numai ca device-urile smart (Tuya) ce le am prin casa nu stiu sa-si faca "refresh"...