- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 02:34 PM - editat ultima oară la 08-01-2024 12:50 PM de DanielaH
Imi cade internetul de cel putin 10 ori pe zi , am schimbat routerul , se pare ca e la fel . ca detalii se deconecteaza internetul pt 5 secunde se inchid aproape toate becurile de la router in afara de cel care arata ca aparatul e deschis . Acum eu vreau sa renunt la acest internet pt ca ei tot imi zic ca imi merge . pun acest mesaj aici ca sa ma ajute ca sa reziliez contractul cu voi . Voi merge la protectia consumatorului pt ca eu nu voi plati 50 euro sa reziliez cand voi ma fortati sa plec de la voi pt ca nu vreti sa imi reparati serviciul de internet . multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-01-2024 08:17 PM
rezolvat dupa ce a venit un tehnician si a realizat ca eram prea multi oameni pe o linie . binenteles nu e voeba de fibra optica

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 02:43 PM
Salutare!
Le-ai făcut sesizare din secțiunea Contact?
https://www.orange.ro/contact/
Dacă nu ai făcut-o , te rog s-o faci, pentru că noi, aici, suntem în mare parte doar simpli clienți, ca și tine.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-01-2024 03:12 PM - editat 05-01-2024 03:13 PM
Ai schimbat și sursa de alimentare a dispozitivului (încărcător) pot apăra variații de curent care pot reseta dispozitivul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:14 PM
baieti am facut tot ce am putut , routerul nu are 10 zile
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-01-2024 03:16 PM - editat 05-01-2024 03:17 PM
Poți încerca încărcătoarele se pot defecta oricând daca funcționează continu.
Poate ai unul compatibil la indemna.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:18 PM
corect doar ca routerul nu se inchide de tot el doar pierde toate semnalele in afara de ala care arata ca e deschis dispozitivu , iar pc ul meu nu se deconecteaza de la router .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:16 PM
binenteles am sesizat prin email cu poze cu tot si am fost si la orange shop sa le arat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:21 PM
Eu îți spun pentru că am avut o problema similara și tehnicieni vroiau sa schimbe și dispozitivul deși acesta nu avea nimic. Le-am explicat și mi-au dat doar încărcătorul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:27 PM
ce mai pot sa fac este sa schimb priza 🙂 multumesc frumos pt idei

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 03:53 PM
Poți să folosești o altă priză și/ sau prelungitor! Poate se schimbă ceva.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-01-2024 04:15 PM
am incercat si asta tot asa ....
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-01-2024 08:17 PM
rezolvat dupa ce a venit un tehnician si a realizat ca eram prea multi oameni pe o linie . binenteles nu e voeba de fibra optica
