la 08-05-2023 08:21 PM
Am o camera de supraveghere la tara. A functionat perfect aproape 1 an de zile. Acum o saptamana au fost probleme cu reteaua Orange recunoscute de operatorul Orange cu care am luat legatura. Din pacste situatia nu s-a remediat nici dupa o saptamana. Ce se intampla: dupa deconectare, am facut reporinire. Dupa repornire conexiunea "tine cca 24 ore", dupa care iar se deconecteaza de la reteua Orange. Am incercat si cu resetarea camerei. La fel ! Am luat legatura cu dealer-ul camerei care mi-a spus ca sunt probleme cu reteaua Orange. In seara asta am sunat din nou , evident pe tel mobil care are alt numar, si stiti ce mi-a spus? Ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe camere de supraveghere si pe routere 4g. Pai, eu am cumparat de la Orange un router 4g si in oferta nu scrie ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe router. Nici dealerii de camere 4g nu spun de aceasta problema. Operatorul Orange spune ca ei nu asigura consultanta pentru camere si routere. Stie cineva cum as putea sa rezolv problema?
la 09-05-2023 05:13 PM
Astăzi mi s-a întrerupt conexiunea și mie, pe fibră optică, la un sistem Hikvision ColorVu. După un restart și-a revenit!