anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pierdere conexiune internet pe camera supraveghere

CristianPM
Junior

Am o camera de supraveghere la tara. A functionat perfect aproape 1 an de zile. Acum o saptamana au fost probleme cu reteaua Orange recunoscute de operatorul Orange cu care am luat legatura. Din pacste situatia nu s-a remediat nici dupa o saptamana. Ce se intampla: dupa deconectare, am facut reporinire. Dupa repornire conexiunea "tine cca 24 ore", dupa care iar se deconecteaza de la reteua Orange. Am incercat si cu resetarea camerei. La fel ! Am luat legatura cu dealer-ul camerei care mi-a spus ca sunt probleme cu reteaua Orange. In seara asta am sunat din nou , evident pe tel mobil care are alt numar, si stiti ce mi-a spus? Ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe camere de supraveghere si pe routere 4g. Pai, eu am cumparat de la Orange un router 4g si in oferta nu scrie ca Orange nu garanteaza utilizarea cartelei pe router. Nici dealerii de camere 4g nu spun de aceasta problema. Operatorul Orange spune ca ei nu asigura consultanta pentru camere si routere. Stie cineva cum  as putea sa rezolv problema?

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ce router 4g folosești?

Pentru că eu am avut mulți ani sistem de supraveghere Hikvision pe routerul Huawei B 525 și chiar dacă pica semnalul, apoi își revenea fără probleme.

Salut!

Am doua camere una este pe un router cu cartela Orange - router Huawei care totusi mai porneste cand si cand dupa o astfel de porinre si una este Stand-alone cu cartela 4g, care nu se reconectaeza in retea decat dupa resetare/repornire. Am verificat si aseara: dupa 22-00 se deconecteaza. Am reusit sa o reconectez azi dimineata (am facut asta in Bucuresti). Multumesc de mesaj.

Salut Cristi,

Deci, sa inteleg ca problema se manifesta doar in cea cu conexiunea stand-alone?

Client Orange

Practic da, pentru ca la router se reconecteaza cateodata, dar nici acela mereu.

@CristianPM: Camera e conectată la router sau are SIM propriu?   Cam ce bănuiam. Chiar dacă conexiunea și-ar reveni, camera odată deconectată nu se reconectează decât prin reinițializare (restart). Și se întâmplă la multe modele de exterior, rotative au ba. Din păcate.

Buna dimineata,

am luat legatura si cu fabricantul camerei si imi acorda asistenta tehnica in continuare.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Să nu-mi spui că este Huawei B 311? Că ăla e numai cu probleme. Sau și-a făcut vreun upgrade și a luat-o razna. Mai mult ca sigur este din device.

arsradu
#StarMember

Salut Cristi,

Avand in vedere ca aceeasi cartela, in aceeasi camera, in acelasi loc, a functionat perfect aproape un an de zile, e clar ca putem exclude din start posibilitatea unei probleme cu camera propriu-zisa (daca nu cumva s-a stricat intre timp, dar sa zicem ca nu e cazul).

Orange, ca si alti operatori si nu numai, cand vine vorba de responsabilitate, vin cu aceeasi replica arhicunoscuta: "nu garantam serviciile in conditiile x, y, z". In realitate, nu pot garanta nimic, niciunde, niciodata. Din mai multe puncte de vedere, nu toate dependente de operator. Dar si daca ar fi direct dependente de operator, nici atunci nu ar face ceva.

In cazul tau, as zice ca problema este intr-adevar la Orange, si indiferent in ce dispozitiv ar fi acea cartela, problema ar fi aceeasi. Si intr-un telefon daca ar fi, 24/7, si ai avea acces la acel telefon remotely, cel mai probabil ai constata acelasi lucru. Crezi ca atunci vor constientiza ca problema e la ei? Cel mai probabil vor da vina pe telefon. Ca nu garanteaza functionalitate pe telefoanele care nu sunt cumparate de la ei. Si daca ar fi cumparat de la ei, ca nu garanteaza functionalitatea pe telefoane care nu sunt cumparate dintr-un anumit Orange Shop, intr-o anumita zi a lunii, intre anumite ore, de la un anumit consultant, imbracat intr-un anumit fel, cand soarele bate dintr-o anumita parte si pixul scrie cu verde. Adica, ar face orice numai sa nu faca ceva in rezolvarea situatiei. Si, sunt mai multe cauze pentru asta. Una este ca, daca problema e de hardware (antenele din zona, cum cred ca este), o eventuala investitie inseamna costuri suplimentare pentru firma. Daca vorbim de rural, sansele sunt 0 barat, taiat feliute si impachetat in staniol, sa se rezolve. De ce? Pentru ca populatia mica.

Deci, daca ai posibilitatea si daca exista asa ceva in zona respectiva, cel mai sigur esti pe WiFi, cu o conexiune pe fibra la locatia respectiva. Cand vine vorba de semnal de la operator...mai bine iti iei gandul. Asta daca nu vrei sa-ti faci un milion de nervi cu consultantii la telefon. E o cauza pierduta. Vorbesc din experienta.

Client Orange

@arsradu: Problema e HW, dar nu prea ai ce să-i faci, adică nu merită schimbare pentru atât. De ce HW? Pentru simplul fapt că unele device-uri (camere stand alone.... în speță) nu știu (nu pot, nu vor) să-și facă singure un refresh la conexiune decât printr-un restart. Similar și la unele routere mai vechi... poate ai prins astfel de modele. Iar la un device vechi care nu percutează la un astfel de ”gap”.... soluția schimbării operatorului nu e chiar cea mai ok. Cât privește FO: nu totdeauna varianta FO e posibilă ca infrastructură și soluție tehnico-economică. Dar viața merge înainte: cu bune și cu rele. 😉

De, e clar ca nu peste tot se poate pune fibra optica. Dar...hw...din moment ce acelasi hw a mers ok atata timp...eu am considerat ca e putin probabil sa se fi defectat. Dar, binenteles, nu e imposibil. Nu am avut si nu folosesc un setup de genul asta, astfel incat experienta mea e cat se poate de limitata pe partea asta. :)) Dar, ma gandeam ca atata timp cat a mers totul ok pana acum, si presupunand ca nu s-a modificat nimic pe partea de hardware, nu prea ar avea de ce sa fie de vina camerele.

Ca nu se reconecteaza la fel de usor (sau deloc), si ca sunt probleme pe partea asta, e adevarat, pot sa apara probleme si din cauza asta. Dar...atata timp cat au mers perfect, in aceleasi conditii...nu cred ca problema ar fi acel refresh de conexiune. Dar, binenteles, e posibil sa gresesc. Dar e posibil sa fie ceva concret, specific pentru acest setup, care cauzeaza problemele astea. Singura varianta ar fi inlocuirea echipametului in cazul asta. Dar...binenteles ca nu e deloc o varianta usoara, mai ales daca acel echipament e unul costisitor.

Client Orange

@arsradu: Imaginează-ți echipamente banale de genul ceasuri electronice alimentate la rețea: unele își revin la ora la care s-a întrerupt alimentarea cu e.e., dar majoritatea se... resetează. Sau TV: unele repornesc pe canalul pe care rulau în momentul întreruperii e.e., altele rămân oprite, iar altele pornesc însă pe primul post din listă. Deci cazuri.... și cazuri. 😉 

Salut!

Da - asa cred si eu ca se intampla. Am cumparat un model de camera foarte scump. Dar ...

Multumesc pentru mesaj!

Salut!

Ma intreb in acest an nu a fost macar o singura data cand a picat reteaua? 

Problema este ca am adus camera 4g in Bucuresti si se intampla ca seara sa se deconecteze. Chiar aseara pe la 22-00 s-a deconectat. Azi dimineata am reusit sa o reconectez. Nu imi dau seama ce se intampla. Pe tel mobil aseara aveam 3g, azi dim 4g.

Multumesc pentru mesaj!

Pe Bucuresti stiu ca sunt niste probleme pe date mobile in perioada asta. Se poate sa cauzeze si problemele astea.

Client Orange