la 08-01-2023 12:43 AM
Anul 2023 aduce măriri la abonamentul pe fibră Orange și netul pică în draci 🤬 jud Alba
In fiecare seară între orele 18-20 începe să pice netul și își revine dimineața ...am sunat la 300 și culmea netu tot pică 😠
Cum explică Orange problema ?
Plătești un serviciu ce nu poți folosi când ai nevoie , o să fac plânge și la protecție consumatorului , își bate joc de de clienți 🤬
la 08-01-2023 12:46 AM
la 401 dacă suni , îți zice să suni la 300 , dar ești taxat , pardon furat 😉
5 minute te tine în așteptarea ...
08-01-2023 06:35 AM - editat 08-01-2023 06:36 AM
Salutare! Sună din nou la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2, pentru deranjamente. Eu am sunat și pe la ora 22. Te va identifica și Gia cu ultimele 6 cifre din CNP. Dacă tot nu reușești, depune o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Cred că e vreun echipament defect sau vreo pană de curent prin zonă. Eu am în două locații și am avut probleme maxim 10-15 minute de vreo 2 ori, dar au fost foarte promți când i-am sunat. Deci fii mai insistent!
Succes!
la 08-01-2023 07:04 AM
Salut , cu siguranță Orange doreste să mă facă să renunț la serviciile lor , deoarece clienți noi au prețuri mai mari, doar seară pică netu la aceeași ore și ziua nu pică deloc, echipamentul meu e aproape nou si securizat suplimentar și fibra e perfectă funcțională ...cu siguranță ei fac deconectarea programată ... de când o prelat pe telekom o preluat și boala lor... nici o data nu mițea orange si marea abonamentul fără să te anunțe cum face acum, te minte că a anunțat și defapt nu, ascunde creșterea de preturi în opțiuni să nu le vezi să te ducă în eroare , curs euro il are mai mare decat cel oficial ...numai măgari face Orange ... o să le plece multă lume curând ...
08-01-2023 07:35 AM - editat 08-01-2023 11:51 AM
Notificarea s-a făcut pe ultima factură înaintea celei mărite. Dacă observai, puteai să renegociezi prețul sau să renunți fără costuri. Poți totuși să pui unele întrebări și acum. Eu sunt foarte mulțumit de ei în comparație cu RDS, care avea mult mai multe probleme. Plus că sunt oferte locale care îi fac mult mai ieftini decât concurența. De exemplu, la mine, este oferta cu 2 euro pentru net de 500 și tv Explore, cu ont wifi 6 inclus și Netflix 12 luni gratis, pentru 24 de luni. Sunt din Argeș ( Pitești). Am net și tv de la ei și într-o zonă rurală, unde mai am o casă și este valabilă și acolo oferta, iar majoritatea vin spre Orange, chiar dacă acum s-au scumpit ( dublat) prețurile de la 11, la 22 lei.
08-01-2023 11:17 AM - editat 08-01-2023 11:17 AM
Salut,
Observ ca ai avut o vizita programata pentru ieri. A venit cineva la adresa? Daca da, ce ti-a zis?
Ca idee, niciun serviciu nu e lipsit de incidente. E clar ca e vorba de o nefunctionalitate a serviciului in zona ta. Nu e o chestie generala, nu e o chestie nationala, nu e o politica a Orange-ului pentru 2023. E pur si simplu o problema locala, care trebuie rezolvata local.
Deci, daca ai facut deja o sesizare in sensul asta (si se pare ca ai facut), nu trebuie decat sa astepti interventia echipei tehnice.
De asemenea, cu toate ca iti inteleg perfect nemultumirea, incearca te rog sa nu postezi acelasi lucru pe toate topicurile. Nu cred ca ajuta la rezolvarea mai rapida a problemei. Si in caz ca ai uitat sa adaugi ceva, se poate edita postarea initiala. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor