Probleme fibra optica
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 10:08 AM
Astăzi sunt 7 zile de când nu funcționează internetul și cablul TV. Un vecin avea probleme cu fibra iar când au rezolvat la el , nu mi-a mai funcționat mie. Am avut o programare la care nu a venit tehnicianul, după aceea am mai apelat de 4 ori serviciul Orange urmând sa fiu sunat înapoi, nu am mai fost contactat de nimeni. Termenul de soluționare a problemelor la fibra optica este de 72 ore iar la mine a depășit "puțin" acest termen. Ce pot face sau cu cine pot lua legătura pentru a mi se rezolva mai repede problema? Mulțumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 10:52 AM
Salut! Și bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva. Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 04:14 PM
Și eu aștept sa revin cu vești bune, dar la cum se mișcă lucrurile nu cred sa fie curând...chiar este inadmisibil ca de o săptămână sa nu vină un tehnician

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-12-2022 11:28 AM
Salutare! Este posibil ca tehnicianul care a intervenit să te fi deconectat și pe tine pentru a ușura intervenția și a uitat să te conecteze ulterior sau vreo intervenție mai energie și a afectat și fibra optică care te deservește. Succes! Să ceri și despăgubiri pe perioada de ne funcționare a serviciilor.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-12-2022 07:50 PM - editat 15-12-2022 07:55 PM
Salutare, @Costiug
Stiu ca pentru serviciile OROC, poti sa pornesti o diagnoza si sa deschizi o cerere si din MyOrange de pe mobil (sectiunea "Altele", apoi "Asistenta"). Te sfatuiesc totusi sa incerci sa iei legatura si cu un operator (prin apel la 300 sau chat Djingo disponibil la adresa: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ )pentru a beneficia de o reducere pentru perioada de nefunctionare a serviciilor.
Asteptam vesti.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2023 10:58 AM
Buna ziua Stie cineva ceva despre vreo defectiune technica, in Jud.Mures Loc. Cristesti. De aseara nu merge internetul si tv. Am fibra optica.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2023 08:48 PM
Salutare, @Eniko2! Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Îți sunt funcționale serviciile? Am verificat adresa oferită, iar în zona nu sunt erori tehnice.
