la 14-12-2022 10:09 PM - editat ultima oară la 15-12-2022 08:34 AM de DanielaH
Buna ziua, am o problema la internet, becul de la pon falfuie in continu, oare ce sa ii fac??
la 14-12-2022 10:50 PM
@Roxi03: Poți detalia mai exact? Eventual o imagine a interfeței gpon-ului. Să înțeleg că internetul nu e functional? Becul de la LOSS este luminat?
la 15-12-2022 06:17 AM
Salutare!
I-ai dat o resetare? Ai undeva, pe partea din spate sau în lateral, o găurică. Introdu în acea găurică un ac sau altceva și ține apăsat timp de 5 secunde, până se sting cam toate ledurile. După ce își revine, ar trebui să funcționeze. Poți să-i faci și o oprire/ repornire. Dacă tot nu vrea, verifică atent conexiunile ( intrarea, etc). În final, dacă tot nu reușești, sună după ora 8.00 la Serviciul clienți, la numărul unic 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2, pentru asistență.
Baftă!
la 16-12-2022 12:29 PM
@Roxi03, mai este de actualitate situația? Te așteptăm să revii cu detalii.
la 08-01-2023 12:18 AM
Si în Alba Iulia tot așa pățesc și eu anul acesta , in fiecare seară pică netul și dimineața își revine , face Orange economie la net și mărește prețul la abonament , îți recomand alt operator dacă persistă problema
la 08-01-2023 12:51 AM
Si în Alba Iulia tot așa pățesc și eu anul acesta , in fiecare seară pică netul și dimineața își revine , face Orange economie la net și mărește prețul la abonament , îți recomand alt operator dacă persistă problema
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor