anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Parametrii PCP ZTE F6600R

MihaiF
Junior

Salutare , ma chinui de o saptamana si am vorbit de 3 ori cu suportul , parametrii PCP nu ofera un ip ( router ZTE F6600R) forwarding-ul este bine facut . Ideea e ca in extern (de pe hotspot sau alt ip din afara retelei locale) pot sa accesez portul insa din intern chiar daca il accesez prin 192.x.x.x sau prin ip-ul 90.x.x.x este de negasit , firewall-ul l-am si dezactivat din pc , de pe router si aceeasi problema , absolut neschimbat.. Am incercat sa gasesc online macar un manual de utilizare al routerului insa e ca si cum nu ar exista pana si pe site-ul ZTE. A mai intampinat cineva problema asta , se poate rezolva sau trebuie sa decurg la cupararea altui router? Sustin sa precizez , ip-ul la parametrii pcp ar trebuii sa mi-l dea automat , eu nu am cum sa il selectez sau editez , prin telefon cei de la suport au spus ca nu ofera suport pentru port forwarding desi problema mie imi pare a nu fi de la forward ci de la altceva..

1 Soluţie acceptată‚

Salutare , scuze am uitat sa dau rezolvarea acestei probleme . Motivul problemei ar fi fost routerul , am facut urmatorii pasi : Am cerut un ip static , am cumparat un alt router si am cerut schimbarea pe modul bridge sa il folosesc pe cel personal insa routerul acesta nu se poate pune in modul bridge asa ca am cerut o schimbare a routerului cu un model Huawei (am fost programat a 2 a zi si toata conversatia a durat 5 minute ajutat de domnul de la support pe chat + m-a sunat) , a 2 a zi dupa schimbarea routerului am contactat support-ul pe chat si am cerut schimbarea in modul bridge (doamna de la support a intampinat niste "probleme de echipament" si am stat 2 ore prin redictionarea catre alti operatori pana si-a rezolvat problema) , dupa schimbarea in modul bridge am adaugat routerul personal si functioneaza perfect! Daca doresti sa rezolvi si tu aceasta problema iti sugerez sa urmezi si tu pasii facuti de mine si sa ai FOARTE MULTA rabdare

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Salut. Ai rezolvat cumva problema? Aceeași și aici. Schimbat router Orange. De atunci node-ul nu mai poate fi conectat prin cablu. Doar Wi-Fi. 

Da. Am reziliat contractul

Acum sunt la Orange Comunication, am Fibra 2000 cu Livebox 6. merge impecabil