anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ONT ZTE F6600R in bridge

Mdfkmw
Junior

De pe 26 decembrie am cerut să-mi fie pus ONT în mod bridge. Nici pana astăzi nu au reușit tehnicienii să facă acest lucru. Mă pasează de la unul la altul. Mă sună tehnicianul să mă întrebe dacă s-a rezolvat, ii zic ca nu și îmi zice ca o sa anunțe mai departe. Ce tehnicieni îs ăștia?

De ce trebuie să cer să îmi pot deschide porturile? Dacă vreau acces la internet nu trebuie să fie "ACCES"?

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Numai ei știu ce trebuie să facă, îți dai seama. Noi suntem în mare parte tot clienți, ca și tine.Dacă este necesar, depune și o sesizare din secțiunea Contact , în care ceri lămuriri suplimentare, și poate te ajută să rezolvi mai repede.

Baftă!

php_gpt
Vizitator

Daca esti la Orange Romania Communications am patit la fel la o ruda. Probabil cei de acolo cauta pe google cum sa-si faca treaba, sunt paraleli cu serviciul. Daca esti la Orange si daca au trecut 30 de zile, reziliaza. Motivul: incompetenta. Cu banii tai faci ce vrei.