la 06-01-2025 03:27 PM
De pe 26 decembrie am cerut să-mi fie pus ONT în mod bridge. Nici pana astăzi nu au reușit tehnicienii să facă acest lucru. Mă pasează de la unul la altul. Mă sună tehnicianul să mă întrebe dacă s-a rezolvat, ii zic ca nu și îmi zice ca o sa anunțe mai departe. Ce tehnicieni îs ăștia?
De ce trebuie să cer să îmi pot deschide porturile? Dacă vreau acces la internet nu trebuie să fie "ACCES"?
la 06-01-2025 06:23 PM
Salutare!
Numai ei știu ce trebuie să facă, îți dai seama. Noi suntem în mare parte tot clienți, ca și tine.Dacă este necesar, depune și o sesizare din secțiunea Contact , în care ceri lămuriri suplimentare, și poate te ajută să rezolvi mai repede.
Baftă!
la 07-01-2025 05:34 PM
Daca esti la Orange Romania Communications am patit la fel la o ruda. Probabil cei de acolo cauta pe google cum sa-si faca treaba, sunt paraleli cu serviciul. Daca esti la Orange si daca au trecut 30 de zile, reziliaza. Motivul: incompetenta. Cu banii tai faci ce vrei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor