anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ONT Orange HG8247U în mod bridge limitat la 300 MB/s?

Ovidiu_19
Începător
Buna ziua,
Am facut un upgrade de viteza de la 300 MB/s la 1000 MB/s. ONT-ul HG8247U este în mod bridge, deoarece folosesc un router Cisco Small Business RV340 cu securizare sporita pe partea de VPN, Firewall, Antivirus După cateva resetari de ONT (asa cum mi s-a spus initial din call center) am observat ca viteza nu creste deloc. Am testat cu un laptop legat direct în ONT, nu prin routerul de la Cisco. Dupa ce am sunat din nou la Call Center, altcineva de acolo mi-a spus ca modul bridge nu suporta viteza mai mare de 300 MB/s! Stupoare ... Deja de aici m-au pierdut!!! De ce???
1 Soluţie acceptată‚

Salut, am discutat cu colegii din departamentul tehnic si acestia ne-au comunicat ca pentru modul bridge nu sunt limitari pe partea de retea dar ONT-ul nostru nu mai functioneaza fara alt router conectat (toate configurarile se fac din interfata echipamentului detinut de client). Odata ce este activ modul bridge, nu mai ai posibilitatea de a testa conexiunea de la laptop direct catre echipamentul Orange. Daca ai nevoie de asistenta in testarea conexiunii trebuie sa apelezi la Serviciul Clienti - 300 pentru a se dezactiva modul Bridge si ulterior, se va verifica daca este problema cu conexiunea pe reteaua Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
Ovidiu, bine ai venit în Comunitate! Ne vom sfătui cu colegii noștri despre situația descrisă de tine și vom reveni cu informații.

Ovidiu_19
Începător
Vreau să mai specific că abonamentul este pe persoană juridică. Am observat o tendință din partea colegilor din call center, de a mă încuraja să folosesc exclusiv ONT-ul de la Orange, ceea ce îmi dă de înțeles că nu sunt prea familiarizați și nu pot face diferența dintre serviciile de networking la nivel de business vs. Home Entertainment, Gaming, Media folosite de către o persoană fizică. Vă mulțumesc!

Salut, am discutat cu colegii din departamentul tehnic si acestia ne-au comunicat ca pentru modul bridge nu sunt limitari pe partea de retea dar ONT-ul nostru nu mai functioneaza fara alt router conectat (toate configurarile se fac din interfata echipamentului detinut de client). Odata ce este activ modul bridge, nu mai ai posibilitatea de a testa conexiunea de la laptop direct catre echipamentul Orange. Daca ai nevoie de asistenta in testarea conexiunii trebuie sa apelezi la Serviciul Clienti - 300 pentru a se dezactiva modul Bridge si ulterior, se va verifica daca este problema cu conexiunea pe reteaua Orange.

wifiworld
Începător
Buna ziua, De unde ati obtinut datele de logare al contului PPOE.Noi am solicitat punerea routerului in modul bridge si datele de logare sa putem folosi un echipament de al nostru.Routerul a fost pus in bridge, dar nu ne-au oferit datele de logare 🙂 Am solicitat datele de logare , care nu le avem pe contract si ni s-a spus ca orange nu ofera suport tehnic pentru modul bridge :). Bineinteles am solicitat anularea modului bridge.

Nu știu dacă ai rezolvat deja, in cazul meu, nu folosesc PPOE pt Orange ci Dynamic IP pt conexiunea WAN in routerul personal după ce s-au trecut echipamentul orange în bridge mode