anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsă internet de 3 săptămâni

Annamaria13
Începător

Bună ziua, am primit mesaj ca se remediază situația în 72 de ore lipsa internetul, de atunci au trecut 3 săptămâni, factura însă este calculata ca și cum as fi avut internet, foarte dezamăgită de Orange...

 

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut, Annamaria! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Ne spui, te rog, în ce zonă ești? Este vorba despre Internetul fix sau mobil? Problema a fost remediată sau încă persistă?

Razvan
#StarMember

Salutare! Ești abonat cumva la serviciu de internet fix, prin adsl? Dacă s-a furat o porțiune de cablu de Cu, repunerea lui la loc, durează mai mult, din cauză de birocrație, trebuie aprobare de la Minister, pentru că au participație la OROC. În ceea ce privește factura, depune o sesizare din My Orange, în care invoci că serviciul este nefuncțional din data X, și ai anunțat deranjamentul în data Y, înregistrat cu numărul Z. Succes! 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Da, ar trebui să le lași o sesizare din secțiunea Contact și să ceri ca in luna respectivă să nu plătești un serviciu inexistent.

Acest lucru îl poți face scriindu-le aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!