la 25-09-2024 11:48 PM
Are cineva idee de ce nu funcționează internetul și tv ? Și când o să remedieze ? Este problemă de la ora 16… este inadmisibil așa ceva
la 26-09-2024 03:54 AM
Salut @Alex112000 ,
Cand ai probleme cu serviciile tv trebuie să contactezi serviciul clienți Orange care îți va confirma daca exista o problema in zonă ta.
Poate fi de asemenea o problema doar in cazul tau.
Cel mai simplu de a obține informațiile mai rapid ar fi telefonic sau prin chat.
O zi frumoasa!
la 26-09-2024 05:46 AM
Salutare!
Din păcate, la orice serviciu, mai apar și situații din acestea neplăcute, adică se mai și defectează.
Dacă nu s-a remediat deja, te sfătuiesc să verifici cu atenție conexiunile ( mufe, cabluri, ieșirea de la ont, să nu fie fibră îndoită, etc). Asta dacă este serviciu tv prin cablu!
Dacă este prin antenă, adică tv satelit, verifică să nu fie antena dereglată, cabluri, mufe, conexiuni, obstacole în fața antenei, etc.
Dacă nu te descurci sau nu este nici una dintre acestea, poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Nu ți se va răspunde imediat, dar cineva îți va prelua situația.
De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact, adică de aici . Mai jos în pagină , unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj ", selectezi o variantă și apoi completezi câmpurile necesare. Dacă nu găsești una anume, alegi ,,Altele".
De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo și apoi transfer operator.
Succes!
la 26-09-2024 09:11 AM
Poti verifica daca este vreun led aprins in echipamentul orange unde primesti semnal. Am patit si eu o situatie asemanatoare cu socrii, se defectase priza din casa care alimenta echipamentul. Sunasem la relatii clienti si incercam sa intru pe chat , cand mi-a picat fisa si i-am rugat sa imi faca o poza la echipament.:) De obicei in ultima vreme doar la net mai sunt probleme sa mai pice. Daca sunt picate amandoua ar putea sa fie o defectiune majora in zona ta. Daca ai exclus posibilitatea sa fie o problema din casa de la tine, atunci ia legatura cu Orange printr-una din modalitatile de la ei din site:
https://www.orange.ro/contact/
la 26-09-2024 10:08 AM
Buna @Alex112000
Pentru ca in comunitate suntem clienti ca si tine, in proportie foarte mare, pentru a avea o confirmare si din partea altor colegi din comunitate ca serviciile sunt indisponibile si ca nu este doar o problema singulara la tine, in astfel de cazuri, este recomandabil sa oferi si locatia (localitatea/judetul) unde aceste servicii nu functioneaza.
Ulterior, poti confirma indisponibilitatea unui serviciu folosind una dintre metodele prezentate de alti colegi pe acest topic.
Zi cu soare!☀️
la 26-09-2024 10:14 AM
Salut, @Alex112000. În continuare nu funționează? Poți să ne spui, te rog, în ce zonă ești?
la 26-09-2024 07:03 PM
In zona Fundulea este defect de pe 25 septembrie, de dupa amiaza. Am sunat la suport si ni s-a spus ca se lucrează la remedierea problemei. Inca nu s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor