anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

lamurire in privinta furnizarii de internet fix

romeo_amarandei
Junior entuziast
Buna ziua. Ma poate lamuri cineva ce este cu semnalul la internet fix si telefon in zona Tiganasi Iasi?
Am un router de 8 luni alcatel hh40vltehome station. De vreo luna de zile semnalul este foarte prost, in loc de 3 linii cit era pina acum pe router sint numai doua. Am incercat sa-l resetez dar tot la fel a ramas. Acum imi vine sa rid pina se incarca o pagina. La telefon aceeasi problema este. Va multumesc.
5 Răspunsuri 5

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Salut, Iti recomand sa lasi un mesaj legat de problema cu semnalul fie pe chat-ul de pe aceasta pagina sau la nr. lor de telefon de aici: https://www.orange.ro/contact/ . Cel mai probabil tine de retea si trebuie verificat in teren de o echipa.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Vezi că ruterele alea Alcatel sunt cam praf. Ți-o spun din experiența proprie, că acolo unde ai un pic de semnal cu acest model, cu Huawei B 310 sau B 525 (pe care le am eu), este semnal maxim. Sesizează oricum problema și la Orange, dacă zici că este și pe telefon semnalul prost. Poți să le lași și feedback pe harta de acoperire!

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Dacă și pe alt dispozitiv este aceeași problema cu SIMul din router este clar o problema din rețea . Uite un topic care e posibil sa te ajute : https://comunitate.orange.ro/questions/2084260-metoda-eficienta-raportare-problemelor-semnal

FaraUnID
Campion certificat
@romeo amarandei Pe parte de date prin 3G / 4G numarul de liniute de semnal nu este chiar atat de relevant. In teste sintetice s-au obtinut rezultate satisfacatoare si cu o (1 aka una) liniuta de semnal. Problema ta trebuie expusa tehnicului de la Orange. Poate o reinitializare a pofilului de date sa rezolve problema, daca nu poti aduce in discutie o inlocuire de echipament. In ultima perioada au fost deschise N topicuri si au fost postate N mesaje care semnalau calitatea execrabila a conexiunilor de date mobile in randul utilizatorilor Orange.

romeo_amarandei
Junior entuziast
La aceasta intrebare am primit raspuns de la orange.ro ca in timp de 8 zile se rezolva problema, ca o sa ma sune un consultant sa lamurim lucrurile. Am fost sunat in data de 05.11.2020 de cineva de la orange, adica telefonul a sunat scurt de doua ori si respectiva persoana a inchis. Era in jurul orei 12.30 cred. Dupa asta la ora 13.10 minute primesc un mesaj ca am fost cautat de un consultant dar nu a putut lua lehgatura cu mine. Cum poti lua legatura cind telefonul suna doua secunde iar tu inchizi? Nici nu am avut timp sa scot telefonul din buzunar.. Trimit un nou mesaj la orange .ro si in cele din urma primesc un telefon de la un anume Vasile care imi spune ca dansul este la departamentul vinzari dar imi face legatura cu un alt consultant sa remediem problema cu o resetare probabil a routerului si imi spune sa nu inchid telefonul ca ma transfera la un alt coleg, ceea ce a si facut dar numai ca eu am stat si am ascultat muzica de la orange in jur de doua minute dupa care au inchis stimabilii domni de la orange telefonul. Cum pot cataloga niste nemernici de acest rang care sint platiti din banii cu abonamentele noastre?