la 15-12-2022 11:13 PM
Buna seara,
Are cineva idee cat mai dureaza acest "deranjament major" in Iasi, cartier CUG?
Deja au trecut 2 zile fara, o sa incep sa ma interesez la OPC de niste termene!
la 16-12-2022 12:14 AM
Salut,
Raspunsul la intrebarea asta ti-l poate da doar cineva de la Orange. Noi, aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine.
Recomandarea mea ar fi sa ceri un status actualizat, prin apel la 300 sau 0374 300 300.
16-12-2022 04:22 AM - editat 16-12-2022 04:23 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar din păcate, au mai fost destule cazuri pe aici. Dacă nu ai luat deja legătura cu ei, cred că trebuie s-o faci, pentru a afla mai multe detalii. Noi, de aici, nu prea avem cum să te ajutăm!
Cel mai rapid mijloc de a-i contacta în caz de deranjamente este să-i suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-3-2, pentru asistență.
Dar sper să se rezolve situația cât mai repede!
Succes!
la 18-12-2022 10:48 AM
Termenul legal din moment ce ai notificat operatorul de problema este de minim 72 de ore și nu acopere unele defecte din cauza naturale.
Și asa nu ți sa va oferi dreptul de acțiune juridica ci o reducere la abonament pe, perioada nefunctionari sau dreptul la reziliere unilaterala.
Îți recomand un abonament business dacă ai nevoie de sla service agreement sau abonament in paralalel la digi sau Vodafone.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor