anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet fix foarte încet.

Vlad_T_
Junior
Bună ziua!
M-am abonat la Orange pentru internet fix. A mers foarte bine până ieri seară. Internetul este extrem de încet și nu pare că se va îmbunătăți. Am mare nevoie de acest internet întrucât lucrez de acasă. Am incercat să sun la 300 dar îmi spune că nu este un număr valabil, iar dacă sunt la celelalte numere, trebuie să trec prin 5000 de roboți care mă pun să îmi introduc datele personale, iar când o fac, îmi spun că nu le-au găsit în baza de date, ceea ce nu este adevărat. Va rog spune-ți-mi ce să fac sau dați-mi un nr de telefon unde o să-mi răspundă un om real care nu este robot.
Mulțumesc!
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! La 300 și poți forma următoarea combinație: 1-3-2. Eu așa fac de fiecare dată când întâmpin dificultăți, dar așteapt să spună ce are de spus robotul, cu calm. Și apoi apăs ce tastă trebuie (cele din combinația dată mai sus). Sper să reușești! Succes!

Vlad_T_
Junior
Salut. Cred că problema este că nu sunt de pe un număr Orange. Eu am număr de Vodafone. Ideea este că la un moment dat, robotul îmi cere CNP-ul, iar după ce îl tastez spune că nu îl recunoaște. Și nu înțeleg cum, deoarece atunci când am comandat routerul cu internet fix, doamna de la telefon mi-a cerut CNP-ul, deci ar trebui să fie în baza de date

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci poți forma 0374300300 și tot combinația aceea. Cred și sper că e la fel. Baftă!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai reușit să iei legătura cu ei?

Vlad_T_
Junior
Nu am avut încă timp să îi sun, dar mâine voi încerca

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Am înțeles! Vezi că au program doar până la ora 20 (8-20). Baftă!

Vlad_T_
Junior
Mulțumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cu multă plăcere! Să ne tii la curent cu ce ai făcut!

delfinas
#StarMember
Vlad, bun venit în comunitate!!! În ce zonă te afli și ce router ai? Ai încercat să restartezi routerul?

Vlad_T_
Junior
Am sunat și nu am reuși să ajung niciunde. Robotul îmi cere numărul de telefon, lucru care este inutil deoarece am abonament telefonic la Vodafone. Mi-a cerut CNP-ul, dar cum am spus și ieri, nu mi-l recunoaște. Îmi mai cere codul unic de abonat (sau ceva de genul), dar nu știu de unde să-l iau. Poate m-ar ajuta dacă mi-ați spune unde îl pot găsi. Mă aflu în zona București Calea Moșilor. Cum am spus, internetul a mers foarte bine aici până de curând. Da, am încercat să resetez routerul de mai multe ori. Mulțumesc!