la 15-12-2023 12:07 AM - editat ultima oară la 15-12-2023 08:19 AM de DanielaH
Salutare,
Recent am făcut abonament prin fibra la Orange pt tv si internet de 2300, dar viteza la internet este dezastru, asta, atunci cand este functional. Pe wireless 5G am download 25,6mb si upload 488mb ( 14.12.2023) si de multe ori am patit sa am semnal full wireless si cand dau speed test sau incerc sa ma contectez pe google sa imi spuna ca nu am conexiune la internet. Route-ul este ZTE wifi 6. A fost un tehnician de la orange si a spus ca parametrii sunt ok. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ?
Multumesc frumos !
la 19-12-2023 08:17 PM
Problema rezolvata. Am reziliat contractul 🙂
la 15-12-2023 12:18 AM
Pe Adrian, bun venit in Comunitate!!!
Pe cablu ai incercat? Pe wifi vitezele nu-s mereu constante.
la 15-12-2023 08:33 AM
Buna,
am avut la speed test pe wifi si download de 5-600 mb. Sigur e ceva de la retea, router sau mesh. Aseara am conectat xboxul prin lan-ul de la mesh si nu am reusit sa ma conectez online la niciun joc 😞
la 15-12-2023 06:41 AM
Salutare!
Ai incercat și de pe un alt dispozitiv să testezi? Ai ont-tul negru Zte FR 6605?
Mi se pare foarte mică viteza!
la 15-12-2023 08:37 AM
salut,
da modelul acesta l-am primit impreuna cu un mesh. Ma asteptam sa fie internetul mai ok decat la Digi, dar se pare ca nu. Astazi am o saptamana de cand este instalat si ma gandesc sa renunt la abonament in aceste conditii
la 15-12-2023 08:41 AM
15-12-2023 09:06 AM - editat 15-12-2023 09:07 AM
E o problema de retea. Daca echipamentul e nou, problema e undeva in zona ta. Trebuie testat daca e totul ok cu fibra. Vezi sa nu fie indoita pe undeva.
Daca e ok, trebuie facuta o sesizare folosind mijloacele de contact de aici.
la 15-12-2023 10:00 AM
Salut,
daca era de fibra atunci ma gadesc ca nu mergea nici tv-ul. A fost joi un tehnician si zicea ca parametrii sunt foarte buni. Simcer imi pierd rabdarea 🙂
15-12-2023 10:49 AM - editat 15-12-2023 10:55 AM
Pai nu prea sunt foarte buni daca ai vitezele alea. :)) Ceva e in neregula. Si ma indoiesc ca e de la echipament. Dar poti cere un nou echipament. Cred ca instalarea e defectuoasa, sau cum am zis, probleme cu fibra. Nu neaparat in casa, cat poate in zona. Dar mie imi suna a problema de retea, oricum.
PS: eventual incearca si pe alte dispozitive, pe aceeasi retea. Asta in caz ca nu ai incercat deja.
la 15-12-2023 10:54 AM
Salut, @Adrian27 ,
Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă. Te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat un număr de contact și datele contului.
la 15-12-2023 01:38 PM
la 15-12-2023 01:48 PM
"Telepom" 🤣🤣🤣🤣
Am cunostinte apropiate care au net de le Orange, pe infrastructura "Telepomului" si e foarte ok. Nu la fel de OK cum e Digi (dar si acolo, depinde foarte mult de zona), dar e comparabil tot cam pe acolo. Eu m-am rugat de Digi sa vina cu fibra la locatie (in conditiile in care existau deja servicii de la ei, dar pe modem ADSL), si n-au catadicsit sa-si miste cutiile. Motiv pentru care am reziliat abonamentul si am trecut pe Orange.
Cum ziceam, depinde mult de zona. Nu e catastrofal peste tot. Dar da, sunt si zone unde mai e de lucru. 🙂
la 15-12-2023 01:53 PM
Ce inseamna domnul să fie domn. "Da, nu e cam la fel de bun ca Digi dar e ok." .Eu as fi vrut să am tot entertainmentul pe un singur cont dar telepom nu concepea un bloc cu un singur abonat. Și mă ținea pe adsl și sarma de cupru comunistă.
15-12-2023 10:00 PM - editat 15-12-2023 10:01 PM
Eu nu am nimic de-a face cu Telepom și rupe netul. Am avut și de la Digi și experiență a fost oribilă. Deci nu trebuie generalizat ! Sunt cazuri și cazuri! Ia uite aici:
https://www.speedtest.net/my-result/a/9771802435
Și am avut și pe OROC, anul trecut, cu viteze asemănătoare. Folosesc acum un telefon Xiaomi 13 T pro, cu net de 1, 8 Gbps.
11-01-2024 06:54 AM - editat 11-01-2024 06:56 AM
Vio, nimeni aici nu vorbeste despre internet pe telefon, daca nu pricepi diferenta nu trebuia sa faci parte din conversatia asta. Ai facut teste pe android si ai internet slab, astea sunt rezultatele mele pe PC pe un port gigabit. Daca as scoate vitezele tale pe PC (asa cum credeau multi ca era lucrul la care te refereai tu) as fii reziliat contractul instant, fii mai specific fata de ce dispozitiv folosesti pentru ca am mai vazut postari de la tine si nu specifici ca ai testul facut pe wifi prea des.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor