anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fibra 2000 - viteza este foarte mica

Felicia3
Junior entuziast

Bună, am de curând de la Orange fibra 2000,ei m-au contactat ca să îmi ofere asta numai ca de când mi-au schimbat modemul, acum este un zte, viteza este foarte mica, am făcut o grămadă de speed test și am 50mbs în download și vreo 47 în upload. Am făcut speed test fix lângă router și în plus nici imprimanta nu se mai conectează, este un canon ts300. Am vorbit cu suportul tehnic, am făcut niște troubleshooting iar ei au ajuns la concluzia ca imprimanta este de vină cu toate ca funcționat până în ziua când au schimbat modemul. Nu stiu dacă sa ii sun sa ma cert cu ei sau să le spun să îmi pună fix modemul pe care l-am avut înainte cu viteza 1G/secundă? Sau sa le spun sa îmi schimbe modemul. Viteza acum este mai mică decât înainte. Ce ma sfătuiți? Am văzut ca au mai fost întrebări pe acest subiect. 

1 Soluţie acceptată‚

Sper să nu faci referire la cablul de fibră optică (ar fi păcat), poate la cablul UTP care poate a necesitat fie schimbat sau remufat.

Revenind, poate a lăsat un indiciu (numele SSID al conexiunii WiFi) sau chiar există ambele active (2,4GHz și 5GHz) și atunci trebuie doar ales una în detrimentul celeilalte. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

FLo1
#StarMember

@Felicia3: Bun venit în Comunitate. Nu știu dacă poți accesa configurările routerului, însă dacă pentru imprimantă sunt mai mult ca sigur de cauză, aș putea extinde problema și la restul situațiilor descrise. Recomandarea este să utilizezi (mei ales pentru imprimantă) conexiunea WiFi de 2,4GHz, nu cea de 5GHz. Deși cea de 5GHz ar asigura viteză mai mare, nu este recunoscută de toate device-urile și uneori poate fi instabilă. Te așteptăm cu detalii sau alte informații. Numai bine. 

Felicia3
Junior entuziast

Mulțumesc pentru răspuns, nu pot accesa routerul cu toate ca atunci când mi l-au schimbat am putut cu admin și parola de pe el dar acum 2 zile a venit un tehnician, nechemat de mine, pur și simplu m-au sunat sa îmi spună ca trimit un tehnician pentru ca este o "problema în rețea", iar tehnicianul a tăiat o bucata de cablu de la întrarea în router și a pus alt capăt (nu știu cum se numește), l-am rugat sa vedem treaba cu imprimanta dar nu a rezolvat nimic. Deci am 2 probleme, viteza este foarte mica și imprimanta sta în raft. Maine o sa fac după indicațiile dumneavoastră și revin

Sper să nu faci referire la cablul de fibră optică (ar fi păcat), poate la cablul UTP care poate a necesitat fie schimbat sau remufat.

Revenind, poate a lăsat un indiciu (numele SSID al conexiunii WiFi) sau chiar există ambele active (2,4GHz și 5GHz) și atunci trebuie doar ales una în detrimentul celeilalte. Numai bine. 

Felicia3
Junior entuziast

Neața, a schimbat mufa de la fibra, aceea care intra exact pe partea pe care stă routerul și nu din cele care sunt în laterale. Cât despre numele ssid l-am găsit pe eticheta routerului. Oricum e ceva în neregula pentru ca nu ma mai pot loga în interfața routeruli

@Felicia3: Dacă acela e numele ales, atunci sigur necesită modificarea din imprimantă, acel nume fiind diferit de la un router la altul. Rămâne de clarificat frecvența: ai sau nu ambele frecvențe, merge sau nu imprimanta pe 5GHz.

Felicia3
Junior entuziast

Am apelat suport tehnic Orange, doamna mi-a spus ca nu are acces la acest model de router și a deschis un tiket. Este posibil sa nu fiu pe frecventa care trebuie. I-am menționat ca nu ma mai pot loga în interfață și mi-a spus ca și asta este posibil pentru ca ei au restricționat opțiunea (nu știu de ce). O sa revin cu răspuns după ce voi vorbi cu tehnicul. Mulțumesc pentru informații, m-au ajutat! 

Cu drag. Te așteptăm să ne menționezi cum s-a finalizat solicitarea ta. Succes. 

Felicia3
Junior entuziast

Încă nu am soluționat cu viteza internetului, am măsurat și pe laptop, mai mult de 190mbs nu am iar cu imprimanta am renunțat. I-am pus un cablu laptopului și am conectat imprimanta, într-un final o pot folosi, dar doar cu cablu nu wifi. Aștept în continuare sa ma sune Orange 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Testul de viteza de pe laptop s-a facut pe cablu?

Client Orange

Felicia3
Junior entuziast

Am rezolvat cu suportul tehnic Orange, au adăugat ei rețelele 2.4 și 5 GHz căci le-am putut găsi în rețelele wifi și m-am conectat corect. Am făcut test de viteza fără cablu, la laptop ajunge la 900 mbs/sec și s-a îmbunătățit și pe telefon undeva la 300 și ceva. Mulțumesc pentru ajutor! 

@Felicia3: Ai clarificat în final modul (datele) de configurare ale imprimantei? Ai reușit să o conectezi cu noile date de WiFi? 

Eu cred că pentru Wifi-ul imprimantei, cel mai simplu modifici SSID/pass din imprimantă cu noile date (cele actualizate). Mai repede, mai simplu, mai ușor. 

La problema vitezei depinde de echipament / interfață / setări. E discutabil.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Aha. Ok, are sens. 
Te asteptam atunci sa ne spui daca sau cum ai rezolvat. 🙂

Client Orange

Felicia3
Junior entuziast

Am reușit cu suportul tehnic de la Orange, au resetat tot și am fost capabila sa găsesc ambele rețele de 2.4 și 5 în lista de rețelele wifi. Mulțumesc pentru ajutor!