la 03-09-2024 08:06 PM - editat ultima oară la 04-09-2024 09:22 AM de DanielaH
Cum desfiintez un abonament facut abuziv, la un batran ce nu a fost informat de valoare si costuri ilicite din serviciul de **beep** ce il ofera Orange?
la 03-09-2024 08:13 PM
Salut,
Titularul abonamentului trebuie sa faca o cerere de reziliere prin mijloacele de contact de aici. Poti folosi de exemplu sectiunea Trimite-ne un mesaj.
la 03-09-2024 08:13 PM
Salut,
Titularul abonamentului trebuie sa faca o cerere de reziliere prin mijloacele de contact de aici. Poti folosi de exemplu sectiunea Trimite-ne un mesaj.
la 03-09-2024 09:27 PM
Cand s-a facut contractul si prin ce metoda?
la 04-09-2024 06:26 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută despre care ne-ai povestit!
Cea mai bună metodă este să le explici detaliat ce s-a întâmplat într-o sesizare, din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj, după care completezi unul dintre câmpurile pe care le crezi mai potrivite. Dacă nu se potrivește niciunul exact, alegi ,,Altele".
Baftă!
la 04-09-2024 01:25 PM
Cum ti-au spus si ceilalti colegi de forum, trebuie reziliat contractul. Daca a fost incheiat online sau prin telefon, ai la dispozitie 14 zile din momentul incheierii acestuia, daca a fost facut in magazin, ai 24 de ore. Daca a fost abonament standard, fara reduceri, fara rate, fara dispozitive achizitionate, este posibil sa se rezilieze fara penalități. Daca nu reusesti nicicum, desi te aflii in termen.... incearca la ANPC?
la 26-09-2024 11:02 AM
Buna ziua,
In 2023 am incheiat un contract in Orange Shop pentru abonament Voce, iar cel ce prezenta oferta a spus ca avem Internet si TV gratuit timp de 1 an de zile, iar dupa 1 an, pot inchide fara probleme, fara taxe acest contract si ca este pacat sa nu iau aceste abonamente, daca nu sunt costuri. Eu i-am spus ca nu am de ce sa iau abonamentele acestea, daca nu le folosesc, dar am zis, ok, le iau si renunt dupa 1 an. Timp de 1 an eu nu am folosit, nici nu le-am instalat, nimic. Dupa 1 an discut cu Orange pentru inchiderea acestora si surpriza. Nu se pot inchide. Deci domnul din magazin nu a prezentat corect sau complet oferta, ca sa nu il fac mincinos sau hot. Problema este ca documentele nu ti se dau atunci, ele se trimit pe mail. Tu semnezi olografic. Ai incredere ca cel ce iti prezinta in magazin anumite date, este un reprezentant Orange. Ideea este ca in aceste magazine sunt camere de filmat, dar cica nu sunt cu sunet. Nu pot sa cred asta, decat daca ajung in instanta cu Orange. Acolo nu au ce sa mai faca. Cica cel mai ok este sa inchizi abonamente sau achizitie de telefon sau orice altceva prin convorbire telefonica. Aceea este inregistrata si cu aceasta nu prea se poate. Si da, am facut sesizare, reclamatie la Orange si mi s-a raspuns ca daca vreau sa reziliez, exista taxa de reziliere. Deci, mare atentie daca mergeti in magazine, ce prezinta si ce semnati. Este greseala mea ca nu am verificat ce au trimis pe mail, am semnat atunci in magazin, crezand ca sunt intr-un magazin "de incredere". Am vrut sa va prezint patania mea.
la 26-09-2024 12:46 PM
Trebuie sa va adresati la servicu orange sau intr-un magazin in timp de 14 zile de la semnarea contractului.
#TOAMNA
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor