la 26-11-2022 02:08 PM
Bună ziua
În urma unei întreruperi de curent în ziua de 25nov.am rămas fără internet și televiziune
Ce ar trebui să fac având în vedere că este al treilea deranjament de acest fel și toate s-au întâmplat doar pe weekenduri la ultimul in luna august august neavând internet opt zile
De la sfârșitul lui iulie este a patra intervenție
Problema este dezinteresul celor de la Orange deoarece cauza deranjamentului este știută (înlocuirea unui amplificator)
Mai mult nici măcar nu mi-au dat tichet de deranjament decât la al treilea apel pentru că n-au oameni și e weekend și în ANOPC n-am încredere
Vă mulțumesc
la 26-11-2022 03:14 PM
Salut Florin,
Bine ai venit in Comunitate!
Din cate inteleg eu, problema este la furnizorul de energie electrica. Problema de la Orange este derivata din asta. Deci...sesizarea cred ca trebuie facuta in primul si in primul rand catre ENEL (daca de la ei vine curentul electric). Echipamentele au nevoie de curent. Pana nu se rezolva asta, nu vad cum ar putea sa se rezolve problema cu internetul. Da, poate ca echipa de interventie ar putea sa vina mai repede. Dar din nou, dupa parerea mea, problema nu este la Orange, este la ENEL. Ceea ce se intampla cu serviciile Orange e doar o consecinta a acelor nefunctionalitati.
la 26-11-2022 03:25 PM
Salut
Mulțumesc pentru răspuns
În luna august au fost și au înlocuit echipamentul împreună Orange și Electrica furnizare.
Când eram pe Telekom nu am avut aceste probleme
Ceva sa întâmplat între lunile mai și sfârșitul lui iulie
la 26-11-2022 03:33 PM
Aha... Dupa parerea mea, exista doua posibile explicatii:
1. e o problema reala dupa migrarea serviciilor. Fie se foloseste alta infrastructura, fie ceva s-a modificat acolo.
2. e o simpla coincidenta, cauzata de lucrarile de la Electrica.
Oricum ar fi, atata timp cat problemele de curent nu se repara...nu vad cum ar putea sa se repare (definitiv) cele de internet.
Parerea mea e ca trebuie luate pe rand. Intai curentul, apoi internetul. Si intotdeauna cand faci sesizare de nefunctionare (indiferent daca e la Orange, Electrica sau in alta parte), e bine sa ceri, in caz ca nu ti se ofera deja, un numar de sesizare. In felul asta, ai un punct de referinta pentru urmatoarele apeluri. Nu trebuie sa stai sa explici de la capat fiecarui consultant care e problema si ce s-a intamplat in tot timpul asta. 🙂
la 26-11-2022 06:46 PM
@Florindascalu: Bun venit în Comunitate. Sibiul este în zona societății de distribuție Transilvania Sud, n-are treabă cu Enel. Analizează dacă după revenirea tensiunii există și alte aparate afectate de întreruperea alimentării cu energie electrică, atàt la tine dar și la vecini. Apoi înțeleg că ar fi vorba de fibră. Deci vecini care erau în Telekom înainte ca tine, întâmpină probleme similare? Dacă da, atunci este o problemă externă(bloc, firidă), altfel e internă, posibil ONTul. Cât privește cauza și vinovatul, "meciul" cu DEER-TS îl va avea Orange (dacă vrea). ONTul e în custodie, iar instalațiile externe îi aparțin. Deci tu nu ai aparate în proprietate pentru care distribuitorul de energie electrică să te despăgubească în această speță.
Clarifici aspectele enumerate mai sus cu Orange și poate își mai schimbă Orange din jucării, deși în extern, acelea ar trebui să fie echipate cu UPS-uri. Dar după buget.... și investițiile.
Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor