anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament internet sibiu

Edy22
Începător

Bună,cum pot urmări în secțiunea asistenta derularea sesizări de nefunctionalitate a internetului,mie nu îmi apare în accea secțiune ca am făcut sesizare sau ca se lucrează la defectiune

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

@Edy, bun venit în Comunitate!

Te referi la contul/ aplicația My Orange? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Bună,Orange România Communications. 

DanielaH
Moderator

 

Edy, s-a rezolvat situația?

Secțiunea respectivă poate fi accesată din aplicația My Orange, după ce te-ai logat cu username-ul tau personalizat cu serviciile tale Orange Romania Communications, din secțiunea Altele – Deranjamente.

Te așteptăm să revii cu vești bune.

 

Blue12
Senior

Sectiunea asistenta din MyOrange nu functioneaza mereu corespunzator, si eu am patit acest lucru. Poti suna la 300 ca sa intrebi un consultant, daca nu vezi nimic in aplicatie.