la 14-11-2022 06:01 PM
Bună,cum pot urmări în secțiunea asistenta derularea sesizări de nefunctionalitate a internetului,mie nu îmi apare în accea secțiune ca am făcut sesizare sau ca se lucrează la defectiune
la 15-11-2022 08:32 AM
@Edy, bun venit în Comunitate!
Te referi la contul/ aplicația My Orange? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 15-11-2022 09:25 AM
Bună,Orange România Communications.
la 23-11-2022 08:56 AM
Edy, s-a rezolvat situația?
Secțiunea respectivă poate fi accesată din aplicația My Orange, după ce te-ai logat cu username-ul tau personalizat cu serviciile tale Orange Romania Communications, din secțiunea Altele – Deranjamente.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 23-11-2022 10:56 AM
Sectiunea asistenta din MyOrange nu functioneaza mereu corespunzator, si eu am patit acest lucru. Poti suna la 300 ca sa intrebi un consultant, daca nu vezi nimic in aplicatie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor