
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2019 02:18 PM
Am constatat astăzi dimineața că routerul nu mai funcționează. Nu știu cum trebuie sa procedez pentru a avea din nou internet wireless. Mentionez că abonamentul meu este Home Net 12.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2019 02:59 PM
Prima data trebuie sa iei legătura cu serviciul tehnic de la Orange pt a încerca remedierea problemei prin telefon, dacă este posibil. Ulterior, dacă problema nu se rezolva, având în vedere ca routerul este în custodie se poate trimite direct la service sau adus într-un Orange Shop și ei îl trimit mai departe pt a fi reparat / schimbat.
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2019 02:59 PM
Prima data trebuie sa iei legătura cu serviciul tehnic de la Orange pt a încerca remedierea problemei prin telefon, dacă este posibil. Ulterior, dacă problema nu se rezolva, având în vedere ca routerul este în custodie se poate trimite direct la service sau adus într-un Orange Shop și ei îl trimit mai departe pt a fi reparat / schimbat.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2019 03:03 PM
Dupa parerea mea fie suni la relatii cu clientii si explici problema, fie mergi intr-un Orange shop pentru a-l schimba.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2019 04:19 PM
Trebuie mers cu ruterul defect în Orange Shop, iar cei de acolo îl trimit în Service. Dacă e defect, Service-ul ți-l va înlocui cu altul nou. Sigur, e valabilă treaba atâta timp cât dispozitivul respectiv e în garanție.
