anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum aflu Codul meu de Client?

Corrnel
Junior
Cel mai probabil am fost deconectat pentru ca am intarziat cu plata facturii.
Problema e ca , online nu gasesc nicio factura, prin posta nu am primit nicio factura. In contul online am incercat sa imi platesc factura dar intai trebuie sa adaug serviciul respectiv si imi cere cod client. De unde sa il iau? Precizez din nou ca nu am nicio factura care sa imi ofere cod client.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 1 Cronos, factura și plăți, apoi subramura 3 Cod abonat (daca apare si mesaj cu reamintire factura apesi 1 Continua inainte de subramura 3)

 

  • Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde dupa selectare limba, trebuie să alegi ramurile 1 Informatii - 2 Cronos, facturi si reincarcari PrePay - 2 Facturi si cod abonat - 5 Cod abonat. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

 

Pentru servicii fixe (internet / TV) - de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii 

 

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-care-este-codul-meu-de-abonat-7728

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

DanielaH
Moderator
@Corrnel, mulțumim pentru marcarea soluției! Ne spui, te rog, cum ai rezolvat? Cum ai aflat codul tău de abonat? Experiența ta îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

FLo1
#StarMember
@Cornel: Pe un "MY ORANGE" de prepay nu vei avea cum sa-ti gasesti abonamentul. Este valabil si reciproc. Dar daca il vei adauga ulterior, cu siguranta il vei gasi si numarul de abonament.