anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce pot face dacă nu funcționează conexiunea Wi-Fi cu internet prin fibră?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Ce recomandări ați avea în acest caz?

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Avem și un ghid interactiv pentru această situație: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz-conexiunea-wi_fi-cu-internet-prin-fibr-7928 Știați de acest ghid?

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Razvan
#StarMember
Scos routerul din funcțiune pana la 1 minut, după care alimentat iar, resetat routerul la setările din fabrica și configurat iar și dacă tot nu funcționează, trebuie depusă o reclamație scrisă către operator fie prin apel telefonic la 300, din contul my Orange, sau mail la serviciu.clienti@orange.com

Romeo_
Senior certificat
Sau poti intai incerca cu butonul reset apoi daca nu merge opresti routerul si il repornesti.Daca nici asa nu merge suna la serviciul clienti.

FaraUnID
Campion certificat
In ordinea numerelro de pe tricou: 1. Varianta cu reset sau restart a echipamnetului este cea mai la indemana pentru utilizatorul final fara un bagaj prea mare de cunostinte. 2. Apel la serviciul de asistenta. 3. Eventual apelati un prieten, amic, vecin PERSOANA DE INCREDERE si bine intentionata dar care un bagaj de cunostinte ceva mai bogat decat al vostru. Imposibilitatea de a accesa internetul poate fi data si de un antivirus si/sau firewall prost configurat. O spun din propria experienta avuta cu Avast care dupa un update, pur si simplu m-a lasat fara conexiuneale internet.

Vio73
#StarMember
Se dă resetare la ruter. De regulă, dacă e o problemă dîn el, își revine. Altfel, trebuie apelat la Serviciul Clienți. Succes!

Laura_cio
Senior
Restartul routerului este o soluție buna.

Jay
Campion certificat
La mine la serviciu, este un program care se blochează cand se face update si nu mai merge, pana nu da cineva un restart la server, drept urmare suntem toti blocati, pentru ca, de fiecare dată, colegul care trebuie sa-si rezolve problema nu se mai gândește ca toti folosim acelasi server si rămânem descoperiți.. pentru ca ii da restart, în timp ce noi lucram.. In concluzie, eu sunt afona pe partea de it, dar, cand ceva nu mai merge, am observat ca dupa un restart, de obicei se rezolva.. ca si la telefoane, cand am vazut ca nu si nu, am scos bateria :D... Iar, dacă nu merge după restart, exact cum spunea @FaraUnId sun un prieten.. am facut asta de câteva ori..

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Avem și un ghid interactiv pentru această situație: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz-conexiunea-wi_fi-cu-internet-prin-fibr-7928 Știați de acest ghid?

Laura_cio
Senior
Nu știam nimic despre acest ghid, însă l-am “răsfoit”. Ii încurajez pe toți sa îl utilizeze ori de câte ori întâmpina probleme cu routerul.

Vio73
#StarMember
Mulțumim! Nici eu nu știam nimic despre acest ghid.