la 02-06-2025 05:53 PM
Salut,
De ceva timp am trecut la Orange ca internet fix. Din păcate de atunci am început să am probleme cu conexiunea, eu lucrez de acasă conectat remote sau prin VPN.
Prima dată am crezut că e de la VPN, însă e de la internet.
Cum mi-am dat seama?
Lăsând în ping incontinuu la www.google.com
Pingul dă eroare aleator din când în când pentru câteva secunde. Uneori mai multe, alteori doar 3 secunde.
Dacă nu lucrezi remote nu îți dai seama. Că atunci când stai pe internet nu contează că trebuie să dai un refresh ca să se încarce un site.
Aveți idee cui mă pot adresa?
A mai întâmpinat cineva problema acesta?
02-06-2025 07:22 PM - editat 02-06-2025 07:23 PM
Salutare!
Le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. După ora 20.00, nu ți se mai răspunde, dar probabil a doua zi vei primi răspuns.
De asemenea, poți să le scrii pe Chat Djingo și ceri transfer operator.
Probabil trebuie să ți se facă vreo resetare de cont sau altceva.
De asemenea, ai varianta să suni între orele 8.00-20.00 la numărul 300/0374300300 și să urmezi pașii robotului.
Sper să reușești!
la 05-06-2025 10:05 AM
@VR, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 05-06-2025 10:13 AM
Încă nu, acum strâng loguri și nervi. Las câte o zi un laptop care nu face nimic altceva legat prin cablu la routerul Orange și pingul cu loguri pornit, apoi voi lăsa același laptop doar pe Wi-Fi cu pingul cu loguri, ca să le dau colegilor tăi "material" sperând că voi fi scutit astfel de o mulțime de întrebări inutile.
la 05-06-2025 10:16 AM
Îmi pare rău :((
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 21-06-2025 04:22 PM
Cum conectat cu laptopul de munca la router? prin wifi sau cablu?
Poti face testul sa vezi daca mai ai pierderi de pachete prin cablu, daca nu, ar trebui sa schimbi canalul wifi.
la 21-06-2025 04:40 PM
Are pierderi prin ambele. Puteți închideți acest topic. Țeapa mea numită Orange. 2 ani mă chinui așa.
la 21-06-2025 05:56 PM
Fă sesizare, trebuie să se remedieze. Eu am din 2018 servicii de la ei și, cu mici excepții generale, a funcționat foarte bine.
la 21-06-2025 04:41 PM
Eu zic sa suni si sa le ceri sa verifice semnalul pe fibra si eventual sa-ti schimbe ONT-ul, e imposibil sa nu se rezolve.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor