anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Întârziere instalare servicii de internet

lin72
Junior

Salut! Vin cu o întrebare aici pentru ca nu am avut parte de absolut nicio lămurire din partea operatorilor Orange. 

Am semnat contractul pentru un abonament de televiziune + internet. Mi s-a transmis ca în data de 9 iunie, între orele 8-10, va veni cineva să instaleze internetul prin fibră optică. Ieri, ziua de 9 iunie, cântau greierii și cam atât, nu m-a contactat nimeni, ba mai mult, i-am contactat eu să verific ce se întâmplă pe chatul de pe app. Vreo rezolvare? Evident ca nu. Nu am primit vreo explicație, ci un mesaj cu “când doriți reprogramare?”. Am selectat data de azi, 10 iunie, între orele 10-12. Deloc surprinzător, nici azi nu a venit nimeni. Sun. Vorbesc cu un operator, îmi transmite ca “aaa, urgentăm, selectez să vină între 12-14 dacă nu ajunge tehnicianul”. Nu a ajuns nimeni, mai mult mă deranjează faptul ca nu exista niciun fel de explicație din partea lor iar comunicarea e 0. As dori un sfat despre cum ar trebui să procedez în această situație și dacă pot face eu ceva, pentru ca în acest moment mă tentează foarte mult să reziliez contractul și să mă orientez către altceva, având în vedere ca în trecut am avut colaborări foarte eficiente cu alți furnizori de internet (au venit chiar mai repede decât ora programată…)

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

În acel mesaj, nu ai primit și numele și numărul de telefon al instalatorului care trebuie să vină să facă treaba?

Dacă da, îl poți suna direct pe el și îl întrebi ce și cum, ca să nu mai pierzi timp prin call center. De obicei, se rezolvă repede așa. Nu este normal ce se întâmplă, dar din păcate, majoritatea firmelor de instalări sunt externalizate.

Nu am primit mesaj cu aceste informații, deși call center-ul continuă să mă asigure ca “se face instalarea astăzi”, deși programarea mea a fost mutată din nou la un alt interval orar…ma depășește. 

În mod normal, așa trebuie să primești. Insistă să primești SMS cu data, ora, numele și prenumele instalatorului și numărul de telefon.

 

Probabil de la weekendul prelungit s-au decalat instalările ai de aici toată tevatura respectivă!

Să sperăm că se face ceva și te rezolvă cât mai repede! Este păcat să renunți, pentru că au servicii de calitate, chiar dacă la partea de suport mai este ceva de lucru!

Si eu sper sa se rezolve! Nu-mi doresc rezilierea, insa ma dezamăgește profund comunicarea cu clienții, cat și comunicarea între departamentele lor interne! Nimeni nu știe nimic…

Din păcate, așa cum spuneam și anterior,  au ceva probleme la partea aceasta, dar eu am avut în trecut și cu alții care spun că stau mult mai bine. Adică nu mă mai miră nimic!

Probabil că nu știu ce să îți spună, pentru că este în funcție de cum se mișcă cei de la instalări, dar nu prea este în regulă așa. Adică intenția lor este bună, dar trebuie să anunțe, pentru că oamenii mai au și serviciu și alte treburi, nu așteaptă ceva despre care nu știu dacă vine sau nu! 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cred ca fost o eroare pe undeva. 9 (adica ieri) a fost a doua zi de Rusalii si a fost libera. Nu cred ca a fost cu intentie, dar sigur s-a strecurat ceva pe acolo.

Legat de repropgramari. Mi se par cam ciudate. Nu prea am vazut auzit sa se faca de pe o zi pe alta sau de la o ora la alta (la Vodafone, in urma cu vreo 5-6 ani, cu toate moliftele, nu s-a facut reprogramare in aceeasi zi, desi, la momentul apelului de reprogramare, inca nu era ora programata la mine, desi fusesem sunat dimineata la 8, pe cand programarea era intre 13-15, si pana la urma nu s-a mai facut niciuna. Nu aveau adresa completa [lipsa numar la strada] si, fie vorba intre noi, nici nu cred ca aveau prea multa benzina pentru instalari). Mai degraba ar fi peste 2-3 zile. La mine la instalare am primit SMS cu 2-3 zile inainte si in ziua programarii (intr-o sambata dimineata) am fost sunat de tehnician pentru confirmarea adresei. Cred ca eram primul pe lista.

Da, m-am gândit ca ieri a fost din cauza ca era sărbătoare legală și ar fi fost liberi cei de la instalări. Ceea ce ar fi fost complet în regulă pentru mine dacă mi s-ar fi spus acest lucru și nu aș fi fost dus cu zăhărelul. Si mie mi se pare extrem de dubioasă treaba cu reprogramările. Astazi e deja a treia oara cand se “reprogramează” instalarea, fara sa cer eu acest lucru. Nu inteleg ce se intampla dar comunicarea lasa de dorit fara doar și poate. 

Cum am zis și mai sus, de SMS nici nu se pune problema, nu l-am primit nici pana în momentul de față. Știam ca asa se procedează, SMS înaintea instalării, dar inclusiv angajații de pe partea de suport au continuat să mă asigure ca programarea există în sistem și ca va veni cineva.

DanielaH
Moderator

@lin72, au fost instalate serviciile?

Hello! Nu, nu au fost instalate.