la 16-02-2023 09:55 PM - editat ultima oară la 17-02-2023 09:04 AM de DanielaH
Hello orange group.
Din Decembrie 2022 am observat ca pe facturi este trecută reîncărcarea (încărc cu opțiune un singur număr lunar) la 2 numere din cont.
O singura reîncărcare este facturată pe 2 numere.
In plus pe lângă taxarea dubla degeaba, nici reducerea de 50% nu mai e de 50%! Frumos
la 17-02-2023 12:33 AM
Buna @Cosmin84p ,într-adevăr pe factura apare cate o reincarcare făcuta de pe ambele numere. Cel mai bine suna la 300 la relații cu clienții pentru a face cercetări mai amănunțite și eventual să-ți spună și cauza pentru care nu primești reducerea integrala de 50%.
la 17-02-2023 06:13 AM
Salutare!
Intră în contact cumva cu Serviciul clienți, pentru a rezolva problema.
Poți s-o faci prin mai multe metode, pe care le găsești în link-ul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Baftă!
la 17-02-2023 07:37 AM
Ai cumva programare facuta pe ambele numere sau o reincarcare "manuala" si una programata? Reincarcarile sunt catre acelasi numar? Nu ai sesizat ca primesti de doua ori bonusul de reincarcare?
Legat de cei 50% reducere: verifica daca reducerea este procentuala sau in suma fixa (si la ce se raporteaza). Stii ca in ultimile 4-5 luni abonamentele au fost majorate cu 1E pentru fiecare serviciu si, daca reducerea este in suma fixa (pare sa fie 8E), iar abonamentele au crescut, evident cand se raporteaza 8E la noua suma nu va mai da 50%.
la 17-02-2023 11:07 AM
Salut @Cosmin84p,
Ne poți atașa o captura si cu prima pagina din factura?
la 21-02-2023 09:50 AM
@Cosmin84p, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor