anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura mai mare cu 30 lei

Caloiana90
Junior

Intrebare pentru comunitatea Orange:

Imi spuneti va rog de ce ultima mea factura este cu 30 de lei mai mare fara sa imi spuna cineva de ce? De ce s-or prostit in halul acesta?

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Incearca sa verifici facturile de lunile trecute. Nu e vreo notificare de majorare undeva pe pagina a doua?

Ideea e ca s-au marit abonamentele cu 1 euro/serviciu. Pe langa asta, mai nou se foloseste cursul ING in loc de BNR. Si daca ai avut si reduceri pe cont care au expirat de curand, sau cost suplimentar, e posibil de acolo sa fie diferenta pe care o vezi pe factura.

Cel mai simplu compara doua facturi si vezi ce anume difera. 🙂 In functie de asta, poti sa-ti faci o idee.

Client Orange

Am verficat la tarife si optiuni si am asa:

Internet L 4 euro

Smart stick M 3 euro

Televiziune L 6 euro

Asta am si asta vreau sa platesc. Restul sunt povesti. Nu m-a sunat nimeni sa imi spuna ca se mareste….doar ca daca vreau un telefon sau nu stiu ce….nu mai vreau nimic de la ei.

Inteleg... In cazul asta, iti recomand si eu sa iei legatura cu un consultant, fie telefonic, prin apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), fie folosind link-urile date de Vio mai sus.

Notificarea s-a facut pe factura, nu telefonic. Iti inteleg perfect nemultumirea, dar asta a fost metoda aleasa de Orange. 😞

Vezi daca reusesti ceva folosind mijloacele de mai sus.

Din pacate, mai mult de atat nu prea avem cu ce sa te ajutam. Cei de aici din Comunitate suntem in mare parte, clienti ca ai tine. Oricat ne-am dori, nu putem face niciun fel de ajustari/modificari pe conturile altor clienti.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cel mai bine este să le scrii, dar poți să îi întrebi și la numărul 300 sau 0374300300. Noi cei de aici din Comunitatea Orange suntem doar simpli clienți în cea mai mare parte și nu putem să te ajutăm decât cu sfaturi. Doar cei de la Orange pot să-ți răspundă concret la întrebările tale îndreptățite.

Baftă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Să nu fie, pe lângă majorarea de un euro, și ceva care a expirat ( vreo opțiune) sau altceva sau care a avut vreo reducere o perioadă și apoi a expirat reducerea. Da, trebuie văzut istoricul facturilor și anexa la contract.

Dacă e vreo eroare, le poți scrie din secțiunea Contact ( pentru Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici, pentru Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!