la 06-10-2023 11:10 AM
Buna.
Scadenta facturii este chiar azi, pe 6.10.2023. Am platit-o la 9 dimineata, am primit confirmare atat in aplicatia My Orange (pe care am platit), cat si pe mail, dar suma nu s-a actualizat, chiar daca scria ca asta se va intampla in cel mult 30 de minute.
Voi fi atent data viitoare si o voi plati din timp, imi asum. Dar nu inteleg ce se intampla, datile trecute nu am patit asa (+ ca platisem mai devreme).
A mai patit cineva asa?
la 06-10-2023 03:43 PM
@vlady1, dacă ești client Orange poți folosi aplicația My Orange pentru a atașa dovada de plată (secțiunea Contact și feedback, Scrie-ne).
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, poți folosi formularul de contact de aici - https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 06-10-2023 11:11 AM
Am uitat sa mentionez, e vorba despre factura pentru internet.
06-10-2023 11:16 AM - editat 06-10-2023 11:16 AM
Salut Vlady!
Bun venit in Comunitate!
Depinde mult de timpul de procesare. 30 de minute probabil ca nu ia in calcul problemele ce pot aparea. Atat pe partea Orange, cat si pe partea bancii. E la modul ideal. :)) Dar...cateodata lucrurile nu merg chiar cum ne-am dori. De aceea, dupa cum ai zis si tu, ar fi bine sa ne luam o marja de eroare poate un pic mai mare, si sa platim un pic mai din timp.
Oricum, daca vrei, tot din aplicatia My Orange poti trimite si dovada platii, in ideea in care ar putea sa ajute la o procesare poate un pic mai rapida a platii. 🙂
la 06-10-2023 11:56 AM
Salutare!
Dacă ai plătit din My Orange, se rezolvă, stai liniștit. De regulă, procesarea plății nu este instantanee, dar va apărea în curând, dacă nu a apărut deja.
Baftă!
06-10-2023 03:13 PM - editat 06-10-2023 03:21 PM
@arsradu imi explici putin pasii pentru trimiterea dovezii? Nu prea ma descurc in aplicatie... trebuie sa intru la ,,Contact si feedback”?
la 06-10-2023 03:26 PM
incearca din sectiunea Factura.
la 06-10-2023 04:18 PM
Am rezolvat, le-am scris si mi-au confirmat existenta platii. Mi-au spus ca poate dura pana cand plata se inregistreaza in costurile companiei. Deci banuiesc faptul ca s-a incheiat cu bine si nu se vor opri serviciile. Multumesc tuturor!
06-10-2023 11:16 AM - editat 06-10-2023 11:18 AM
Vlady, bun venit in Comunitate!!!
Ai un pic de rabdare, probabil ca azi, in cateva ore, se va actualiza suma si in My Orange.
la 06-10-2023 03:43 PM
@vlady1, dacă ești client Orange poți folosi aplicația My Orange pentru a atașa dovada de plată (secțiunea Contact și feedback, Scrie-ne).
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, poți folosi formularul de contact de aici - https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 06-10-2023 03:55 PM
Am reusit, sper sa se rezolve. Multumesc tuturor!
la 06-10-2023 03:56 PM
Mă bucur. Mulțumim și noi și te mai așteptăm.
la 10-10-2023 09:15 AM
S-a rezolvat, suma s-a actualizat azi dimineata. Multumesc tuturor pentru implicare!
la 10-10-2023 09:20 AM
@vlady1: Mulțumim pentru feedback. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / sesizări / mesaje. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor