la 17-12-2025 12:30 PM - editat ultima oară la 17-12-2025 12:33 PM de DanielaH
Va rog frumos, si pe cat se poate de respectuos in conditiile de fata, sa va mai potoliti cu toate insistentele, telefoanele la 2 ore, mesajele zilnice, si toate **beep** aferente pentru o factura scadenta nenorocita de 2* lei.
Parca pentru acei 2* lei va crapa tot business-ul, va mor copii de foame si va dezmostenesc strabunii, la cat se insista. Si e clar ca nu dati macar 2* lei umflati pe relatia cu clientii, daca pentru atat sunteti dispusi sa faceti vant la orice bunavointa sau rabdare poate avea cineva la adresa voastra. Si daca este sa fie feedback de oferit, esti nevoit ori sa urli la un operator care nu are nici o vina in sine, ori trebuie sa iti instalezi aplicatii sau sa faci conturi prin comunitati, ori sa discuti cu peretele la un chatbot mizerabil - deci clar ca vi se rupe de acest topic.
Se plateste factura, ca altfel nu merge ringa ringaling, nu ramaneti fara cei 2* lei de mine, nu ramaneti fara caldura de sarbatori - doar potoliti-va cu insistentele absolut jenante. Si pt orice frectie la picior de lemn ar putea produce feedbackul acesta, daca mai am parte de o singura eperienta de genul, v-am pupat ramonelor, si schimb in alta parte.
Pare rau pt cine trebuie sa citeasca acest mesaj, si la randul sau e doar un simplu angajat si trebuie sa zambeasca frumos si sa raspunda politicos la mesaje **beep** precum cel prezent, insa poate poate se transmite feedbackul mai departe, si se mai aduna o picatura in galeata de **beep** ce ar trebui turnata in cap baietilor de sus care iau decizii.
Sarbatori linistite - asta daca v-ati platit factura la timp. Altfel, sarbatori calde alaturi de call center-ul orange
la 17-12-2025 12:52 PM
Salut,
Din păcate, situația asta nu ține de operatorii din call center, ci de un sistem automat de notificare care se aplică identic, indiferent de suma restantă. Chiar și pentru câțiva lei, procedura este aceeași și generează apeluri și mesaje repetate.
Înțeleg perfect nervii, nu ești singurul care a pățit-o. Cel mult poți cere să fie înregistrat feedbackul, dar, realist vorbind, sistemul funcționează la fel pentru toată lumea.
Sper să se rezolve rapid și să nu se mai repete.
la 17-12-2025 02:06 PM
Salutare!
Eu o plătesc de ani de zile în avans și nu primesc nimic.
Sunt convins că, dacă o plătești la timp, nu mai întâmpini problema asta!
Baftă!
la 17-12-2025 02:21 PM
Salut @Termina_beep01,
O datorie este o datorie, nu contează ca vorbim de 500 lei sau de 2 lei. Pentru a evita astfel de situații poți plăti la timp sau poți amâna plata facturii. Înțeleg ca pot exista motive diverse dar trebuie sa fim si responsabili.
17-12-2025 02:45 PM - editat 17-12-2025 02:48 PM
Salutare!
Personal, consider utile aceste notificări. Prefer sa fiu deranjat decât să fiu deconectat de la servicii.
Pe viitor verifica soldul contului după ce ai achitat factura pentru a te asigura că este pe 0.
Ai posibilitatea de a activa și plata recurenta.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-seta-o-plata-recurenta-din-contul-meu-my-orange
Poți face toate aceste verificării folosind aplicația mobilă my Orange sau accesând contul my Orange prin browser. Totul durează câteva secunde.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor