anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

opțiunea go premium promo pe factura Orange

crissamy74
Începător

Salutare prieteni. Este a treia lună cind vin încărcat cu 19.18 Ron pentru opțiunea go premium promo. Pina să se unească cele două companii Orange nu erau probleme , eram avizat cu citeva zile înainte de scadenta pentru a o dezactiva sau pentru a continua. Specific ca această opțiune o activam prin piñata party cu punctele cistigate. Ultimile două luni au fost rezolvate amiabil prin scăderea sumei din factura , dar acum chiar devine enervant , ca în fiecare lună să cer să se rezolve problema. Ce aș putea face ? Mulțumesc. 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.

Baftă!

Dani1412
Începător

Salutare și rezolvat cumva?

Și eu ma confrunt cu aceasi problema, pe nr siin contul orange nu mi apare activa nici o opțiune doar pe factura  la plată