la 02-09-2024 12:25 PM - editat ultima oară la 02-09-2024 01:05 PM de GeorgianaD
Salutare prieteni. Este a treia lună cind vin încărcat cu 19.18 Ron pentru opțiunea go premium promo. Pina să se unească cele două companii Orange nu erau probleme , eram avizat cu citeva zile înainte de scadenta pentru a o dezactiva sau pentru a continua. Specific ca această opțiune o activam prin piñata party cu punctele cistigate. Ultimile două luni au fost rezolvate amiabil prin scăderea sumei din factura , dar acum chiar devine enervant , ca în fiecare lună să cer să se rezolve problema. Ce aș putea face ? Mulțumesc.
la 02-09-2024 12:31 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.
Baftă!
la 02-09-2024 12:31 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.
Baftă!
la 15-10-2024 12:12 PM
Salutare și rezolvat cumva?
Și eu ma confrunt cu aceasi problema, pe nr siin contul orange nu mi apare activa nici o opțiune doar pe factura la plată
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor