anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

opțiunea go premium promo pe factura Orange

crissamy74
Începător

Salutare prieteni. Este a treia lună cind vin încărcat cu 19.18 Ron pentru opțiunea go premium promo. Pina să se unească cele două companii Orange nu erau probleme , eram avizat cu citeva zile înainte de scadenta pentru a o dezactiva sau pentru a continua. Specific ca această opțiune o activam prin piñata party cu punctele cistigate. Ultimile două luni au fost rezolvate amiabil prin scăderea sumei din factura , dar acum chiar devine enervant , ca în fiecare lună să cer să se rezolve problema. Ce aș putea face ? Mulțumesc. 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.

Baftă!