la 03-10-2022 07:47 PM - editat ultima oară la 05-10-2022 11:09 AM de DanielaH
Buna ziua, am incercat sa platesc o factura prin aplicatia MyOrange si imi da eroare, am incercat cu 2 carduri diferite dar cu acelasi rezultat. A mai patit cineva?
la 03-10-2022 07:49 PM
Luigi, bun venit in Comunitate!!!
Ce fel de eroare îți dă? Poți face un printscreen?
la 03-10-2022 07:53 PM
Salutare!
Poți încerca și de pe laptop/ desktop, iar dacă tot nu vrea, poți încerca mâine dimineață! Mă gândesc să nu fie vreo problemă temporară care nu permite momentan să faci plata! Am pățit și eu de multe ori așa și ulterior a mers.
Baftă!
la 04-10-2022 07:18 AM
@luigikenzo : Dacă eroarea persistă revino cu o descriere a erorii, sau un printscreen, sau o descriere a momentului în care (după care) apare eroarea.
la 04-10-2022 03:39 PM
@luigikenzo ai reușit să faci plata? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii și vești bune.
la 04-10-2022 07:04 PM
Da, am reusit intr-un final dupa inca vreo 2-3 incercari. Multumesc!
la 04-10-2022 08:11 PM
Ți-am spus că vei reuși până la urmă și că a fost ceva de moment.
Mă bucur că ai reușit!
la 04-10-2022 03:48 PM
Mi-am platit dimineata factura prin aplicatie (card Orange Money). N-am avut probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor