la 04-10-2022 12:25 PM - editat ultima oară la 04-10-2022 01:02 PM de DanielaH
Bună ziua!
Ma numesc Ionut Mihail si am doua probleme:
- nu îmi da voie sa ma conectez la noua aplicație și îmi spune ca sunt logat la un alt utilizator și eu nu sunt
-cum pot face sa plătesc mai puțin factura telefonica deoarece eu sunt plecat în Germania cu, contract de munca?
Va mulțumesc,
04-10-2022 12:36 PM - editat 04-10-2022 12:44 PM
Salut Ionut,
1. esti client Orange sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? Daca esti client ORC, iti recomand sa arunci o privire aici. S-au modificat cateva lucruri incepand cu 30 Septembrie.
2. poti sa incerci sa te deloghezi si sa te reloghezi? Eventual ataseaza te rog un screenshot cu eroarea/mesajul respectiv. Daca imaginea contine date personale (nume, numar de telefon, email etc), sterge-le te rog inainte sa postezi.
3. referitor la intrebarea ta, poti eventual sa renegociezi abonamentul, si sa ti se faca o alta oferta, poate mai buna. Nu stiu daca poti sa-l pui efectiv pe "pauza", astfel incat sa nu mai platesti nimic. Dar cel mai bine, suna la 300 (+4 0374 300 300 daca suni din afara) sau ia legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, si vezi ce te sfatuiesc. Noi aici in Comunitate, suntem clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la cont, si nu putem opera niciun fel de modificari.
la 05-10-2022 12:07 PM
@Ionuttoropal ai reușit să accesezi aplicația?
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Te așteptăm să revii cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor