la 17-12-2022 09:42 PM - editat ultima oară la 19-12-2022 02:49 PM de DanielaH
Nu reușesc sa plătesc factura online -apare eroare
la 17-12-2022 10:11 PM
Daca ai servicii de la Orange Romania Communications (fostul Telekom), poti incerca si aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
la 17-12-2022 09:56 PM
Buna Alina!
Bine ai venit in Comunitate!
Vorbim de un abonament Yoxo? Daca da, din pacate, singura modalitate de rezolvare este prin contactarea pe chat a unui operator. Sau, daca ai optiuni cu minute pentru 300, poti incerca si asa.
Oricum ar fi, din pacate nu te putem ajuta altfel.
la 17-12-2022 10:06 PM
Multumesc pt răspuns.este un abonament strict pt televiziune.începe sa devină frustrant incerc de 2 zile sa reușesc sa fac plata dar fără succes.
la 17-12-2022 10:08 PM
Incerci sa faci plata din MyOrange de pe mobil sau desktop?
la 17-12-2022 11:05 PM
Mobil
la 17-12-2022 11:12 PM
Încearcă din My Orange, varianta desktop - www.orange.ro
la 17-12-2022 10:11 PM
Ok, deci nu are legatura cu Yoxo.
In cazul asta, incearca te rog si de pe pagina asta: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/. Vezi daca merge asa.
la 17-12-2022 10:11 PM
Daca ai servicii de la Orange Romania Communications (fostul Telekom), poti incerca si aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
la 17-12-2022 11:17 PM
Multumesc pt ajutor.
la 17-12-2022 11:22 PM
Cu drag, ma bucur ca ai rezolvat!
17-12-2022 10:06 PM - editat 17-12-2022 10:06 PM
Salutare, @AlinaP05
Ne poti spune mai exact ce eroare apare in cazul in care scrie ceva mai detaliat? Verifica sa ai o conexiune buna la net.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor